آمادگی شهرداری منطقه ۹ تبریز بر توسعه همکاری‌های فرهنگی با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
آمادگی شهرداری منطقه ۹ تبریز بر توسعه همکاری‌های فرهنگی با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

آمادگی شهرداری منطقه ۹ تبریز بر توسعه همکاری‌های فرهنگی با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی شهردار منطقه۹ گفت: ظرفیت زیرساختی اردوگاه کوثر و اردوگاه الغدیر در سطح حوزه منطقه ۹ و محیط های پربار فرهنگی آنها، جزو ظرفیت های کم نظیری در سطح کلانشهر تبریز است که در راستای غنی سازی اوقات فراغت […]



آمادگی شهرداری منطقه ۹ تبریز بر توسعه همکاری‌های فرهنگی با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

شهردار منطقه۹ گفت: ظرفیت زیرساختی اردوگاه کوثر و اردوگاه الغدیر در سطح حوزه منطقه ۹ و محیط های پربار فرهنگی آنها، جزو ظرفیت های کم نظیری در سطح کلانشهر تبریز است که در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، شهرداری منطقه۹ آماده همکاری و اجرای برنامه های مشارکتی با آموزش و پرورش استان است.

به گزارش قلم پرس،، در راستای تعامل مناسب فرهنگی و اجتماعی با اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز، نشست هماهنگی در اینخصوص، باحضور هادی بدری شهردار این منطقه، و دکتر حسین زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این نشست، شهردار منطقه ۹ با اشاره به تأثیرگزاری برنامه های مناسب فرهنگی و اجتماعی در جامعه، بخصوص جوانان و نوجوانان، مدارس را بعنوان پایگاهی قابل تکیه و اعتماد دانسته و اظهار داشت: امام راحل هماره تاکید داشتند که کلید سعادت و شقاوت جوامع، دست معلمین است.

وی افزود: وجود محیط های سبز آموزشی حوزه آموزش و پرورش، در شهرک خاوران، از جمله دو اردوگاه کوثر و الغدیر، جزو محیط های پربار فرهنگی است که در راستای غنی سازی اوقات فراغت، و نیز استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در این اردوگاه های فرهنگی، تفریحی، اجتماعی و آموزشی، شهرداری منطقه۹ آماده همکاری و اجرای برنامه های مشارکتی با آموزش و پرورش است.

شهردار منطقه، با اعلام آمادگی برای ساماندهی محیط داخلی و پیرامونی این اردوگاه ها، و بخصوص اردوگاه کوثر خاطرنشان کرد: بمنظور استفاده بانوان روستاهای اطراف خاوران، و نیز ساکنین شهرک خاوران از فضای سبز موجود در این اردوگاه و بسط و گسترش فضاهای ورزشی آن، تعامل مناسب فرهنگی و اجتماعی با آموزش و پرورش ناحیه ۴ لازم و ضروری است.

در این نشست، حسین زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با اعلام آمادگی این اداره کل، و ناحیه ۴ آموزش و پرورش استان، چنین گام هایی را مثبت ارزیابی کرده و افزود: خوشبختانه شهرداری، همیشه در راستای اجرا و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در کنار آموزش و پرورش استان بوده که در این راستا اداره آموزش و پرورش استان آمادگی خود را برای شروع و تداوم روند این همکاری اعلام می کند.

حسین زاده با اشاره به محیط مناسب اردوگاه کوثر برای اجرای برنامه های مشارکتی فرهنگی و اجتماعی، افزود: هم اکنون نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته، جوانان و نوجوانان علاقمند به تلاش های فرهنگی و ورزشی، در این اردگاه حضور یافته و نسبت به اجرای برنامه ها و مراسم متنوع فرهنگی، همت می گمارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان، در پایان ضمن قدردانی از اهتمام شهرداری منطقه ۹ تبریز نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی مناسب، از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان و مجموعه فرهنگی، تربیتی اردوگاه کوثر خبر داده، و خواستار تدوین جدول کاری و همکاری با شهرداری منطقه ۹ تبریز شدند.