آغاز پویش نسیم احسان  در آذربایجان‌شرقی
آغاز پویش نسیم احسان  در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان‌شرقی از آغاز پویش نسیم احسان ۲ در مناطق گرم سیر استان خبر داد. مصباح ربانی امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز از آغاز پویش نسیم احسان ۲ در مناطق گرم سیر استان خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح ۳۰۰ دستگاه انواع وسیله […]



مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان‌شرقی از آغاز پویش نسیم احسان ۲ در مناطق گرم سیر استان خبر داد.

مصباح ربانی امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز از آغاز پویش نسیم احسان ۲ در مناطق گرم سیر استان خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح ۳۰۰ دستگاه انواع وسیله سرمایشی (کولر آبی پنکه دیواری و ایستاده) به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در بین خانواده های نیازمند فاقد وسایل سرمایشی مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تامین این اقلام بیش از هفت و نیم میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در این پویش ۵۰ درصد از ارزش ریالی اقلام توسط ۳۰ گروه جهادی، مردمی و خیریه  علی التخصیص توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورای استان تامین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان‌شرقی افزود: شناسایی افراد نیازمند توسط گروه‌های جهادی همکار با بنیاد احسان انجام می‌شود، همچنین سامانه‌های کمیته امداد، بهزیستی و وزارت رفاه نیز در بحث شناسایی به ما کمک می‌کنند.

ربانی گفت: مشارکت مردم و گروه‌های جهادی با بنیاد احسان از طریق سامانه “دنیای احسان” امکانپذیر است و از این طریق منابع جذب خواهد شد.

وی افزود: انشاء الله طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در معاونت اجتماعی اداره کل در فصل سرما نیز پویش “دلگرمی احسان” در مناطق سردسیر محروم با توزیع لوازم گرمایشی انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/