آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز
آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در رژه‌ی روز ارتش، آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز خواهد بود.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی پایگاه ششم هوانیروز تبریز، سرتیپ دوم سیروس امان‌الهی در جریان بازدید از پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با تبریک فرارسیدن روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی محوری قهرمان است که در طول ۸ سال دفاع مقدس رشادت و قهرمانی خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های رژه روز ارتش اظهار کرد: در رژه‌ی روز ارتش، شاهد قدرت‌نمایی نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های سپاه و بسیج خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در رژه‌ی روز ارتش با هماهنگی فرماندهی قرارگاه هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان شهرهای تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز خواهد بود.

سرتیپ دوم‌ امان‌الهی با اشاره به اینکه رژه منجر به ایجاد بازدارندگی در برخورد قدرت‌های نظامی خواهد شد گفت: رژه اقتدار نظام است و در روز ارتش، این اقتدار را به نحو احسن به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به حمله‌ی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: برابر فرمان رهبری رژیم غاصب باید تنبیه شود و نیروهای مسلح آمادگی خود را در لبیک به فرامین رهبری حفظ کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: هر شخصیت نظامی همواره پیرو ولایت فقیه است و طبق فرامین رهبری اگر لازم باشد سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی وارد خواهد شد.

سرتیپ دوم امان‌الهی یاد شهیدان هوانیروز را گرامی داشت و اظهار کرد: هوانیروز چه در دوران دفاع مقدس، چه در دوران پساجنگ و در مبارزه با منافقین و چه در حوزه‌ی مردم‌یاری همواره حضور مؤثر داشته است.