اقدامات شهرداری منطقه ۵ برای ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت
اقدامات شهرداری منطقه ۵ برای ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت

همزمان با روز طبیعت، شهروندان تبریزی با حضور در پارکها و فضاهای سبز شرق تبریز از خدمات ارائه شده توسط شهرداری منطقه ۵ استفاده کردند. به گزارش قلم پرس، مساحت فضای سبز درون شهری حوزه شهرداری منطقه ۵، یک میلیون و ۸۷۴ هزار متر برآورد شده و فضای سبز برون شهری این حوزه شامل سایت […]



همزمان با روز طبیعت، شهروندان تبریزی با حضور در پارکها و فضاهای سبز شرق تبریز از خدمات ارائه شده توسط شهرداری منطقه ۵ استفاده کردند.

به گزارش قلم پرس، مساحت فضای سبز درون شهری حوزه شهرداری منطقه ۵، یک میلیون و ۸۷۴ هزار متر برآورد شده و فضای سبز برون شهری این حوزه شامل سایت ۱ و ۲ آرپادره سی بالغ بر یک میلیون متر مربع است.
حوزه شرق تبریز ۲۶ پارک محله‌ای دارد که با داشتن ۱۲ سرویس بهداشتی و ۶ نمازخانه مجهز مردانه و زنانه به عموم شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.
در سال جدید و همزمان با ایام نوروز ۷۰۰ هزار گل بنفشه (۴۸ هزار جعبه) و ۵۵ هزار گلدان شب بو در وسعتی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع کاشته شده است.
در آستانه روز ۱۳ فروردین نیز ضمن نظافت و شارژ صابون‌های مایع تمام سرویس‌های بهداشتی سطح حوزه، نمازخانه‌های موجود نیز برای استفاده شهروندان آماده‌سازی شد.
توزیع کیسه‌های پلاستیکی، نظافت معابر و فضاهای سبز و ارائه خدمات مختلف از جمله اقدامات صورت گرفته در پارکهای موجود در حوزه شهرداری منطقه ۵ بوده است.