کلاشی: نباید به دو برد قبلی مغرور شویم/ بازی به بازی جلو می رویم
کلاشی: نباید به دو برد قبلی مغرور شویم/ بازی به بازی جلو می رویم

حبیب کلاشی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: در دو هفته اول لیگ برتر نونهالان کشور دو پیروزی ارزشمند کسب کرده و هر ۶ امتیاز بازی را به دست آورده و صدرنشین شدیم. قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: مهم تر از نتیجه کار حرفه‌ای است که به بازیکنان در حال آموزش […]

حبیب کلاشی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: در دو هفته اول لیگ برتر نونهالان کشور دو پیروزی ارزشمند کسب کرده و هر ۶ امتیاز بازی را به دست آورده و صدرنشین شدیم.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: مهم تر از نتیجه کار حرفه‌ای است که به بازیکنان در حال آموزش هستیم مانند احترام به داور و بازیکنان حریف، بازی تحت دستورات سرمربی تیم، رعایت اخلاق ورزشی و … بوده و تا بازیکنان حرفه ای را تحویل فوتبال کشور دهیم.

کلاشی گفت: بازی با حریف مهابادی هم سخت بوده و در این رده سنی هیچ بازی راحت نیست و نباید به دو برد قبلی مغرور شویم و بازی به بازی جلو می‌رویم.

در هفته سوم لیگ برتر نونهالان کشور تیم دبیری تبریز امروز در  مهاباد مهمان تیم زاگرس این شهر است. سرخپوشان نونهال تبریزی در دو بازی قبلی خود با برتری برابر مهدیه تبریز و شهرداری اردبیل با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷