کشف ۴۶ هزار قرص غیرمجاز از زانیتا در مرند
کشف ۴۶ هزار قرص غیرمجاز از زانیتا در مرند

سردار “علی محمدی”  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ “عباسی” شهرستان مرند حین گشت زنی در محور “مرند-تبریز” به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.  وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۴۶ هزار و ۹۲۸ عدد انواع قرص […]

سردار “علی محمدی”  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ “عباسی” شهرستان مرند حین گشت زنی در محور “مرند-تبریز” به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۴۶ هزار و ۹۲۸ عدد انواع قرص های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

محمدی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و هرکس بخواهد آن را به خطر اندازد نیروی انتظامی برابر قانون برخورد شدید و سخت خواهد کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تعامل و همکاری مردم با پلیس را رمز موفقیت در ماموریت های محوله عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با انواع قاچاق و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اعلام و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱