کشف بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه
کشف بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۳ کيلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگيری ۸ نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ “توحید فارسی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی پس از تحقیقات فنی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: در چند عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضائی ۸ نفر عمده و خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو ایشان مقدار ۳ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه چند قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزین مواد کشف شد.

وی در ادامه افزود: در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و نا امن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی به طور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان ها هستیم.

انتهای پیام/