پشتیبانی مردمی، مزیت مهم موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز
پشتیبانی مردمی، مزیت مهم موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز در کربلای معلی، ضمن تقدیر از خادمان موکب، از روند خدمات و فعالیت‌های این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش قلم پرس، علی نوای باغبان سفر اربعین حسینی را فرصت اشتراک‌ نیکی، همدلی و نزدیکی به سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام خواند و گفت: خرسندیم که ستاد اربعین شهرداری تبریز با مجموعه‌ای از خدمات کامل که نیاز اساسی زائران بوده در این اجتماع عظیم حضور یافته‌ است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شاهد اوج‌گیری فعالیت موکب هستیم و در ساعتی که اینجا حضور داشتم زائران شهرها و حتی کشورهای مختلف، استقبال گرمی از خدمات موکب داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به خواهرخواندگی تبریز و کربلای معلی اظهار کرد: همکاری ستاد اربعین شهرداری تبریز با نهادهای اجرایی و خدماتی کربلا، مزیت ارزشمندی است که در سال‌های آتی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه کمی و کیفی خدمات موکب جنت‌الحسین(ع) شود.

باغبان متذکر شد: بخش اعظمی از تدارکات موکب، با همت و مشارکت خالصانه شهروندان، تامین شده‌ است؛ امیدوارم این نیات پاک و مقدس، مورد توجه صاحب اصلی موکب قرار گرفته و  پشتیبان سال‌های آتی باشد.