پروژه‌های نیمه تمام عاملی برای آلودگی تبریز است
پروژه‌های نیمه تمام عاملی برای آلودگی تبریز است

به گزارش قلم پرس از تبریز، یاسین بجانی امروز در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: علاوه بر موضوع آلایندگی نیروگاه‌ها، این روزها یک سری موارد دیگری هم در میزان افزایش آلودگی تاثیر دارد که بهتر است مطرح شود. وی ابراز کرد: ما در سطح شهر پروژه‌های نیمه کاره‌ای را داریم که منجربه ترافیک و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، یاسین بجانی امروز در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: علاوه بر موضوع آلایندگی نیروگاه‌ها، این روزها یک سری موارد دیگری هم در میزان افزایش آلودگی تاثیر دارد که بهتر است مطرح شود.

وی ابراز کرد: ما در سطح شهر پروژه‌های نیمه کاره‌ای را داریم که منجربه ترافیک و آلایندگی شهری شده که بهتر است در این خصوص شهرداری پیگیری‌های لازم را ترتیب دهد چرا که این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد ترافیک و آلایندگی، موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از پلیس راهور هم تقاضا داریم تا نیروهای میدانی و گشتی خود را در سطح شهر افزایش دهند و با خودروهای آلاینده برخورد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: فعال کردن سرویس ادارات می‌تواند به کاهش ترافیک شهری تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری هم گفت: نیروگاه‌های خورشیدی مورد دیگر است که اکنون در بسیاری کشورها همه به آن سمت می‌روند و باید تمهیداتی در این حوزه اندیشیده شود.

بجانی در ادامه‌ی سخنان خود بر ضرورت توسعه فضای سبز شهری تاکید کرد و گفت: فضای سبز یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که باید برای توسعه آن اقداماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/