پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور/ برگزاری آنلاین و با حضور ملی‌پوشان
پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور/ برگزاری آنلاین و با حضور ملی‌پوشان

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۱۱ دانشجو در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار و نفرات اول تا سوم مشخص شدند. در بخش زنان و در رشته تفنگ، فاطمه کرم‌زاده […]

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۱۱ دانشجو در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار و نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

در بخش زنان و در رشته تفنگ، فاطمه کرم‌زاده از دانشگاه الزهرا (س) اول شد، مریم سلیمی از دانشگاه رازی کرمانشاه و نگار علی یاری از دانشگاه شهیدبهشتی به ترتیب دوم و سوم شدند. هم‌چنین در رشته تپانچه، هانیه رستمیان و آمتیس جعفری هر دو از دانشگاه الزهرا (س) به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا حسینی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد سوم شد.

در بخش مردان و در رشته تفنگ، مهیار صداقت از دانشگاه شهیدبهشتی قهرمان، پوریا نوروزیان از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران نایب قهرمان شد و سید محمدرضا سامع از دانشگاه شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت. در رشته تپانچه مردان نیز، سجاد پورحسین از دانشگاه گیلان، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران و مهدی تندری از دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام