پاکبان تبریزی ۱۰ میلیون تومان را به صاحبش تحویل داد
پاکبان تبریزی ۱۰ میلیون تومان را به صاحبش تحویل داد

به گزارش قلم پرس از تبریز، علی دهقانی معاون خدمات شهری منطقه ۴ تبریز  اظهار داشت: ناصر بافنده کارگر امانت‌دار منطقه ۴ هنگام جمع‌آوری پسماندهای شهری متوجه مقداری پول نقد شده و بلافاصله آن را در اختیار معاونت خدمات منطقه قرار داده است. وی ادامه داد: پول پیدا شده توسط این کارگر پاکدست، بیش از […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علی دهقانی معاون خدمات شهری منطقه ۴ تبریز  اظهار داشت: ناصر بافنده کارگر امانت‌دار منطقه ۴ هنگام جمع‌آوری پسماندهای شهری متوجه مقداری پول نقد شده و بلافاصله آن را در اختیار معاونت خدمات منطقه قرار داده است.

وی ادامه داد: پول پیدا شده توسط این کارگر پاکدست، بیش از ۱۰ میلیون تومان و نقد بوده و به‌رغم اینکه وی وضعیت مالی چندان خوبی نداشته و در یکی از شهرک‌های اطراف تبریز مستأجر است، حتی حاضر به پذیرش پاداش از سوی معاونت خدمات منطقه نیز نشده است.

دهقانی گفت: شهروند صاحب پول می‌تواند با مراجعه به معاونت خدمات شهری منطقه ۴ و دادن نشانی و مشخصات، پول نقد گم شده خود را از این منطقه تحویل بگیرد.

تقدیر از دو پاکبان امانت دار تبریزی در صحن علنی شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از دو پاکبان امانتدار تبریزی در سی و دومین جلسه‌ی علنی تقدیر کردند.

صبح روز یکشنبه در سی و دومین جلسه علنی از دو پاکبان امانتدار تبریزی که اخیرا امانت دو شهروند را به خودشان بازگرداندند، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است آقایان ناصر بافنده و غنضفری دو پاکبان شهرداری تبریز درحین جمع‌آوری پسماندهای شهری مقداری پول نقد  یافته و بلافاصله این مبلغ را در اختیار معاونت خدمات شهری منطقه محل خدمت خود قرار داده اند.

انتهای پیام/