وزیر کشور: خرم به حق شایسته نام رضوی خود بود
وزیر کشور: خرم به حق شایسته نام رضوی خود بود
وزیر کشور با بیان اینکه به حق آقای خرّم شایسته نام رضوی خرّم خود بود، گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی هم یک سرباز بود و هم یک فرهنگی بود که به برنامه‌های فرهنگی واقف بود؛ او نوآور بود و وقتی از اقتصاد و امنیت صحبت می‌شد او حرف اول را با عملکرد خود می‌زد.

به گزارش قلم پرس، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز در مراسم تشییع پیکر عابدین رضوی خرّم، پانزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: عروج شهادت‌گونه مجاهد فی‌السبیل‌الله سردار عزیز زین‌العابدین رضوی خرّم را به همه عزیزان و مردم شریف استان آذربایجان‌شرقی و غربی و خانواده محترم و همه سبزپوشان سروقامت و همه نیروهای مسلح تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه آقای خرّم بسیار پایدار در ایمان بودند، گفت: از ۱۲ سالگی وارد میدان نبرد شدند و هجرت کردند و برای دین خدا و دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلام؛ او مرزی برای خود قائل نشد و هر جا نیاز شد بودند.

وزیر کشور افزود: او هشت سال دفاع مقدس بود در مبارزه با تروریست‌ها، تکفیری‌ها بود و هر جا نیاز به مجاهده بود او مجاهدت کردند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که به استانداری آمدند نیز با قدرت انجام وظیفه کردند.

وحیدی گفت: عزیز سفرکرده ما همه این خصوصیات را داشت؛ او در این راه از جان خود گذشت زیرا او جانباز ۵۰ درصد بود.

وی یادآور شد: زمانی که در اسارت بود موجب روحیه رفقای اسیرش شده بود.

وزیر کشور با بیان اینکه خداوند بشارت داده است که کسی که این خصوصیات را دارد جای مبارکی و اعظم درجه خواهد داشت؛ گفت: امروز آقای خرّم در این درجه از منظر پروردگار خواهد بود.

وی بیان داشت: آقای خرّم و امثالهم مشمول این بشارت خداوند خدا خواهد بود زیرا او مجاهد بود و‌خدمتگزار برای مردم.

خرم به حق شایسته نام رضوی خود بود 

وحیدی متذکر شد: به حق آقای خرّم شایسته نام رضوی خرّم خود بود.

وی با اشاره به اینکه این سرانجام سربازی است که با تمام وجود سربازی می‌کند، گفت: او در تمام طول عمر خود و در تمام زمان عمر پربرکت خود در حال مجاهده بودند؛ او از نوجوانی تا همین دوران خود همیشه تلاش کرده و در راه خدا بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه آقای خرّم در سردشت شیمیایی شدند و همین نیز عامل ارتحال او شد؛ گفت: او در مسوولیت‌های خود و در همه مراحل به عنوان فرمانده قوی و مقتدر خوش درخشیدند.

وی افزود: او با نگاه بلند و همت بلند برای پیشرفت این استان لحظه‌ای درنگ نکردند و حتی در همین اواخر که جسم‌شان ضعیف شده بود باز دست از تلاش برنمی‌داشتند.

وحیدی گفت: من بارها بهشان گفتم که آقای خرّم زیاد به خودتان فشار نیاورید کمی استراحت کنید می‌دیدم اصلا حرف گوش نمی‌کند و همچنان پیگیر بود.

وی ادامه داد: همین ۲۰ روز پیش بود که گزارش از بازدید خود از آزادراه را به من دادند و ما چنین استاندار و رزمنده‌ای را از دست دادیم.

وزیر کشور متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران به چنین رزمنده‌های خود می‌بالد و حیف می‌خورد که چنین سربازی را از دست داد.

وی گفت: سردار ما دایما در تلاش بود و تا آخرین لحظه مسوولیت پذیر بود.

وحیدی ادامه داد: استاندار آذربایجان‌شرقی هم یک سرباز بود و هم یک فرهنگی بود که به برنامه‌های فرهنگی واقف بود؛ او نوآور بود و وقتی از اقتصاد و امنیت صحبت می‌شد او حرف اول را با عملکرد خود می‌زد. 

وی گفت: او ساده‌زیست بود، او یک خادم تمام عیار بود که تا آخرین نفس برای انقلاب اسلامی و کیان ارزش‌های کشور تلاش کرد.

انتهای پیام/