ورودی های شهر در خور و شأن مردم شریف بناب نیست / ادارات جایگاه روابط عمومی را نمی دانند
ورودی های شهر در خور و شأن مردم شریف بناب نیست / ادارات جایگاه روابط عمومی را نمی دانند

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی امروز در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در همایش مسئولین روابط عمومی ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب در محل شرکت آرد اطهر با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت: آمار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات […]

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی امروز در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در همایش مسئولین روابط عمومی ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب در محل شرکت آرد اطهر با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت: آمار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث خواهد شد که دشمنان از توطئه های خود علیه نظام جمهوری اسلامی عقب نشینی کنند از این رو هر کسی از انتخابات قهر کند در واقع از سرنوشت آینده ایران قهر کرده است.

وی ضمن تبریک این روز روابط عمومی ها را پل ارتباطی سازمان و واحدها با جامعه دانست و افزود: روابط عمومی ها بایستی اخبار و مطالب صحیح تحویل جامعه نموده و از کم . کیف آن کاملاً مطلع باشند؛ چرا که اکثر تصمیمات مهم از طرف جامعه و مدیران سازمان نسبت به خبرها و برنامه های روابط عمومی گرفته می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با انتقاد از نگاه برخی مدیران شهرستان به جایگاه روابط عمومی ها بیان کرد: مدیران باید در انتخاب مسئولان روابط عمومی ها نهایت دقت نظر را داشته باشند و از افراد توانمند و آشنا به فناوری های روز استفاده کنند.

فتحی اضافه کرد: متأسفانه در شهرستان بناب برخی ادارات جایگاه روابط عمومی را نمی دانند و حتی از معنا و مفهوم روابط عمومی نیز بی خبرند از این رو مدیران روابط عمومی باید به تکنولوژی های روز مجهز باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی ادارات جایگاه روابط عمومی را نمی دانند و غیبت برخی از روابط عمومی های ادارات در این جلسه نشان از ضعیف بودن آنها نسبت به این امر است.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأثیر روابط عمومی ها در نحوه مدیریت و اداره جامعه و حتی انتخابات تصریح کرد: ورودی های شهر در خور و شأن مردم شریف بناب نیست و این عملکردها به انتخاب های خود ما برمی گردد و انتخاب ۶ سرپرست و شهردار در یک دوره شورای شهر نتیجه اش این می شود پس باید در انتخاب های خود نهایت دقت را به خرج دهیم.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر نیز در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذاری در هر مجموعه ای دارند.

جواد فشنگچی نقش روابط عمومی ها را در پیشبرد اهداف کشور بسیار مهم عنوان کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان گوش و چشم یک مجموعه محسوب شده، می تواند در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف مجموعه ها نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی همدلی و همبستگی از نیازهای اساسی کشور است؛ گفت: گرم کردن پای صندوق های رأی از وظایف اصلی روابط عمومی هاست و روابط عمومی ها باید برای کشاندن مردم به پای صندوق های رأی احساس مسئولیت کنند؛ چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت نظام و خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

بر پایه این گزارش، در این جلسه برخی از مسئولان روابط عمومی ادارات و واحدهای صنعتی دیدگاه ها، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خود را بیان کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴