هر اقدامی در راستای تعالی ورزش مایه دلگرمی است
هر اقدامی در راستای تعالی ورزش مایه دلگرمی است
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هر تلاشی که در راستای تعالی ورزش از سوی شهرداری تبریز صورت می گیرد مایه دلگرمی شهروندان است.

به گزارش قلم پرس، پرویز هادی در مراسم کلنگ‌زنی مجموعه اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز افزود: جام رمضان از جمله اقدامات موثر در این راستا بود و با برگزاری برنامه‌های تابستانی استمرار پیدا کرد و امیدواریم حرکت‌هایی از این دست نیز ادامه یابند.

وی با قدردانی از همراهی ارزشمند شهردار تبریز در برنامه‌های ورزشی شهرداری تبریز افزود: از شهردار ورزش دوست تبریز بابت همراهی ایشان در برنامه‌های ورزشی قدردانی می‌کنم و امیدوارم سایه تاثیر حضور معنادار ایشان در همه روزهای مدیریت‌شان بر ورزش شهرداری تبریز به خوبی هویدا باشد.

هادی همچنین ابراز امیدواری کرد: تلاش مجموعه برای احیای سازمان ورزش هم گامی در همین راستا بوده و امیدواریم که نتیجه لازم را اخذ کند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون ورزش که همدلانه خواستار گسترش فعالیت‌های ورزشی در شهر هستند افزود: همچنین، از تلاشگران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و مدیران، همکاران و مربیان این مجموعه و همچنین شهردار منطقه ۱ تبریز، که سال‌هاست برای گسترش ورزش تلاش می‌کنند، صمیمانه  سپاسگزارم.

همزمان با روز ملی کشتی، ساختمان اداری معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار تبریز و نیز مدیران ارشد شهرداری تبریز کلنگ زنی شد و قرار است با حمایت مالی شهرداری منطقه ۱ تبریز، در مقام کارفرما، به زودی به عنوان یکی از سرانه‌های ورزشی شهرداری تبریز تبدیل شود.