هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای بزرگراه اهر_ مشکین‌شهر قابل قبول نیست
هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای بزرگراه اهر_ مشکین‌شهر قابل قبول نیست

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم تسریع در احداث بزرگراه اهر _مشکین‌شهر تاکید کرد و گفت: هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست و اگر تاخیری هم به وجود آمده باید جبران شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، نشست بررسی مسائل و موانع موجود سر راه پروژه جاده اهر _مشکین‌شهر، […]



دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم تسریع در احداث بزرگراه اهر _مشکین‌شهر تاکید کرد و گفت: هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست و اگر تاخیری هم به وجود آمده باید جبران شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، نشست بررسی مسائل و موانع موجود سر راه پروژه جاده اهر _مشکین‌شهر، با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی، دادستان اهر و مسئولان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد. 

بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در این نشست، گفت: این جاده ارتباطی به واسطه تردد خیل کثیر مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات و فصول گردشگری یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان است که باید مورد توجه دستگاه‌های متولی و مسئول قرار گیرد.

وی بر لزوم تسریع در احداث بزرگراه اهر _مشکین‌شهر تاکید کرد و افزود: هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست و اگر تاخیری هم به وجود آمده باید جبران شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به ملی بودن این پروژه اظهار کرد: برای تامین پروژه نباید منتظر اعتبار از مرکز باشیم بلکه برای پیشبرد آن‌ها باید به ظرفیت‌های استانی نیز تکیه و توجه ویژه داشته باشیم و در عین حال تامین و تخصیص اعتبار از منابع ملی نیز باید به جد مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.

پروژه بزرگراه اهر- مشگین‌شهر ابتدا از طرف استان اردبیل شروع شده بود، اما در سال ۹۷ با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار شد تا پروژه از طرف حوزه استحفاظی آذربایجان‌شرقی نیز اجرایی شود لکن تا به حال پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

پایان پیام/