نمره خوب "دهقان‌نژاد" به برنامه‎ های نوروزی شهرداری تبریز
نمره خوب "دهقان‌نژاد" به برنامه‎ های نوروزی شهرداری تبریز

رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هر چیزی که در عید نوروز امسال شاهد آن بودیم خلاقیت سرپرست فعلی شهرداری بوده است، در این فرصت کم سرپرستی نسبت به زمان و فرصتی که این تیم داشت و برنامه هایی که در ایام نوروز اجرا کرد می‌توان نمره خوب را به این […]



رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هر چیزی که در عید نوروز امسال شاهد آن بودیم خلاقیت سرپرست فعلی شهرداری بوده است، در این فرصت کم سرپرستی نسبت به زمان و فرصتی که این تیم داشت و برنامه هایی که در ایام نوروز اجرا کرد می‌توان نمره خوب را به این تیم داد.

به گزارش قلم پرس، “روح اله دهقان نژاد” در گفتگو با پایگاه خبری نصر با اشاره به نبود برنامه نوروزی از طرف شهرداری گفت: شهرداری تبریز برای عید نوروز برنامه ای نداشت، در این مورد چهار ماه پیش به شهردار وقت تذکر داده و از او برنامه خواسته بودم، معاون خدمات وقت برنامه نوروزی را به آقای رنجبر برده بود که او هم گفته بود برنامه نوروز را ببرید و اسفند بیاورید، چهار ماه قبل برای نوروز و گردشگری تذکر داده بودم که برنامه شما چیست. 
وی ادامه داد: هر چیزی که در عید نوروز امسال شاهد آن بودیم خلاقیت سرپرست فعلی شهرداری بوده است، در این فرصت کم سرپرستی نسبت به زمان و فرصتی که این تیم داشت و برنامه هایی که در ایام نوروز اجرا کرد می‌توان نمره خوب را به این تیم داد.
دهقان نژاد گفت: در مقایسه با شهرهای دیگر نمره خوبی نداریم، در شهرداری تبریز زیباسازی و فضای سبز از لحاظ اداری خوب ادغام شده اند اما در حوزه کاری نتوانسته اند ادغام شوند، وضعیت فضای سبز امسال در حد شهر تبریز نیست.
وی افزود: فضای سبز همان چمنش را می‌زند و زیباسازی کار دیگری می‌کند، اما سایر شهرها در حوزه زیباسازی نمادی را ساخته که فضای سبز در داخل آن اجرا شده است.
رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: البته سایر شهرها هم مشکل دارند، مثلا خیابان طبرسی مشهد هیچ المان زیباسازی ندارد، نمی‌خواهم انتقاد کنم اما مشهد در ایام نوروز میانگین فضای سبز شهری خوبی داشت.