نخستین دوره مسابقات مجازی طناب‌زنی و پیاده‌روی در تبریز برگزار می‌شود
نخستین دوره مسابقات مجازی طناب‌زنی و پیاده‌روی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش قلم پرس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور کاهش فقر حرکتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی تجمعی، نخستین دوره مسابقات مجازی طناب‌زنی و پیاده‌روی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با عنوان جام رمضان برگزار می‌شود. مسابقه طناب‌زنی در دو گروه سنی […]

به گزارش قلم پرس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور کاهش فقر حرکتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی تجمعی، نخستین دوره مسابقات مجازی طناب‌زنی و پیاده‌روی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با عنوان جام رمضان برگزار می‌شود.

مسابقه طناب‌زنی در دو گروه سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار می‌شود که شامل دو بخش سرعتی (۳۰ ثانیه) و آزاد نمایشی (۴۵ الی ۶۰ ثانیه) است.

مسابقه پیاده‌روی نیز به دو بخش سرعتی (۴۲ کیلومتر) و مسافتی (بیشترین مسافت طی شده در بازه زمانی اعلام شده) تقسیم می‌شود که شرکت برای عموم شهروندان تبریزی در هر دو بخش آزاد است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند فیلم و عکس مربوط به حرکت ورزشی و رکورد خود را تا ۲۰ اردیبهشت‌ از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره‌های ۰۹۱۴۹۱۵۰۳۶۱ (بانوان) و ۰۹۱۴۹۹۱۲۹۱۲ (آقایان) ارسال کنند.