نامه فرمانداری تبریز مبنی بر رد مصوبه شورای شهر
نامه فرمانداری تبریز مبنی بر رد مصوبه شورای شهر

به گزارش قلم پرس از تبریز،  رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: ماده ۱۶ و ۱۷ که فرمانداری بر اساس آن این مصوبه را رد کرده، حذف شده و شهرداری مطابق با اصلاحات موجود لایحه آورده است و ما به این مصوبه اصرار داریم. […]

به گزارش قلم پرس از تبریز،  رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: ماده ۱۶ و ۱۷ که فرمانداری بر اساس آن این مصوبه را رد کرده، حذف شده و شهرداری مطابق با اصلاحات موجود لایحه آورده است و ما به این مصوبه اصرار داریم.

علی نوای‌باغبان  عضو شورای شهر تبریز در ادامه بیان کرد: فرمانداری مصوبه ما را رد نکرده، بلکه اصلاح بند را خواسته است، این مورد در چارچوب بودجه و ردیف‌های مربوطه بوده و اصل موضوع نیاز به تجدیدنظر ندارد.

روح الله دهقان‌نژاد، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص اظهار کرد: در این رابطه با فرماندار صحبتی داشتم که گفتند یک نفر از شورا در فرمانداری باشد تا مسائل را توضیح دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: قاضی که در فرمانداری حضور دارد معتقد بود که چون ایشان بیمه تکمیلی دارد نباید مبلغ دیگری پرداخت شود.

وی گفت: البته من مطرح کردم که شرایط این آتش‌نشان ویژه است و طی درمان زمان زیادی طول می‌کشد و بیمه این پول را پرداخت نمی‌کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خواهشمندم یک نفر در محل فرمانداری حضور یافته تا توضیحات لازم را دریافت کنند.

دهقان‌نژاد در ادامه عنوان کرد: در کمیسیون برنامه‌ریزی این موارد به صورت دقیق بررسی شده و قانونی است.

وی گفت: اینکه می‌نویسند وجاهت قانونی ندارد، بیرون از مجموعه شورا بازخورد خوبی ندارد، می‌گویند غیر قانونی عمل می‌کنید.

دهقان نژاد افزود: ما در کمیسیون، معاونت خدمات شهری را مجاب کردیم که کمیسیون بند بیست مناطق را تجمیع کند.

احد صادقی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز هم در این راستا بیان کرد: معایب و مزایای خروج کمیسیون‌های بند بیست از مناطق باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: پیشنهاد دکتر بابایی بیشتر در مورد شهرداری مناطق ۶ و ۷ بود که آلودگی زیادی وجود داشت، ولی برای تثبیت آرا می‌توان سه عضو شورا نیز در کمیسیون ویژه حضور داشته باشند.

شورای شهر بر مصوبه خود مبنی بر اعمال مساعدت به آتش‌نشان مصدوم و بستری در بیمارستان، اصرار کرد، دیگر مصوبه ما نیز در خصوص پاکبان فوت‌ شده نیز به همین منوال، اصرار بر مصوبه شد.

همچین ایراد فرمانداری در خصوص تاسیس کمیسیون ویژه ماده بیست که اعلام کرده‌اند وجاهت قانونی ندارد.

انتهای پیام/