نامه خداحافظی کریستیانو رونالدو
نامه خداحافظی کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی در نامه‌ای با هواداران و باشگاه رئال مادرید خداحافظی کرد. به گزارش قلم پرس، رونالدو در نامه خداحافظی خود که در سایت باشگاه رئال مادرید منتشر شده است، گفت: سالهایی که در رئال مادرید بازی کردم و در شهر مادرید بودم شادترین دوران زندگی من بوده است. من احساسات زیادی از این باشگاه، این […]

ستاره پرتغالی در نامه‌ای با هواداران و باشگاه رئال مادرید خداحافظی کرد.

به گزارش قلم پرس، رونالدو در نامه خداحافظی خود که در سایت باشگاه رئال مادرید منتشر شده است، گفت: سالهایی که در رئال مادرید بازی کردم و در شهر مادرید بودم شادترین دوران زندگی من بوده است. من احساسات زیادی از این باشگاه، این طرفداران و این شهر دارم و من فقط می توانم از همه ی آنها تشکر کنم که فقط مهربانی و محبت نسبت به من نشان دادند.

با این حال، من اعتقاد دارم که زمان آن فرا رسیده است تا فصل جدیدی را در زندگی ام  آغاز کنم و به همین دلیل از باشگاه خواستم که اجازه بدهند تا من بروم. به همین دلیل از همه به ویژه از هوادارانم می خواهم مرا درک کنند.
من ۹ سال کاملا فوق العاده را اینجا داشتم. آنها ۹ سال منحصر به فرد بودند. این یک زمان شگفت انگیز و پر از موفقیت است، و سالهای سختی بود زیرا که خواسته های رئال مادرید بسیار زیاد است اما من خیلی خوب می دانم که هرگز نمی توانم فراموش کنم که اینجا چگونه از فوتبال ام لذت بردم.

من همه احساساتم را در زمین و رخت ک با هم تیمی هایم به اشتراک گذاشتم و یک حس اعتماد باورنکردنی را در تجربه کردم، ما باهم سه پیروزی در لیگ قهرمانان داشتیم و طی ۵ سال ۴ بار قهرمانی را توانستیم کنار هم جشن بگیریم.

در زمان حضور من همه چیز در باشگاه فوق العاده و عالی بود، من توانستم با این تیم ۵ توپ طلایی را برنده شوم و سه بار عنوان بهترین گلزنن را به دست بیاورم.

رئال مادرید در قلب بوده و  خانواده من است به همین دلیل اکنون بیش از هر زمان دیگری می خواهم بگویم از شما تشکر می کنم: به لطف باشگاه، رئیس باشگاه، مدیران باشگاه، هم تیمی های من، همۀ مربیان، پزشکان و کارکنان تشکر کنم.

از هواداران باشگاه بی‌نهایت قدردانی می‌کنم. همچنین از فوتبال اسپانیا تشکر می‌کنم. در این ۹ سال هیجان‌انگیز در مقابلم بازیکنان بزرگی بازی کردند. من از مادرید می‌روم ولی این پیراهن، آرم باشگاه و سانتیاگو برنابئو همیشه همراه من خواهند بود.

از همه تشکر می‌کنم و همان‌طور که اولین بار ۹ سال پیش در ورزشگاه برنابئو حاضر شدم، می‌گویم به پیش مادرید!