مشکلات معیشتی و گرانی مشکل اصلی کشور است
مشکلات معیشتی و گرانی مشکل اصلی کشور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، لزوم دشمن‌شناسی، آگاهی و بصیرت در برابر نفوذی‌ها و جدی گرفتن جنگ اقتصادی را از جمله اولویت‌های کشور دانست و گفت: مشکل اصلی امروز بحث اقتصادی و گرانی است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، لزوم دشمن‌شناسی، آگاهی و بصیرت در برابر نفوذی‌ها و جدی گرفتن جنگ اقتصادی را از جمله اولویت‌های کشور دانست و گفت: مشکل اصلی امروز بحث اقتصادی و گرانی است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) شهر تبریز با اشاره به سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: در این شورا نخبگان دینی، علمی، دانشمندان و فرهیختگان عضو شده و با توکل بر خدا توانستند به وظایف خود به اندازه توان عمل کنند.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران زمانی که به پیروزی رسید، از نظر محتوایی با سایر انقلاب‌های دیگر جهان فرق داشت، معجزه قرآن بود و دارای ارکان و ویژگی‌های خاص، به طوریکه این انقلاب را یک انسان کامل رهبری می‌کرد که نایب به حق امام زمان(عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید به اینکه انقلاب ایران، احیای انقلاب امام زمان(عج) بود، گفت: سومین ویژگی انقلاب اسلامی ایران، آگاهی‌بخشی، تحول روحی و معنوی از جانب پروردگار بود که به تبع آن انقلابی ایجاد شد که تمام معادلات دنیا را بر هم زد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران منجر شد تا پایگاه استکبار جهانی از ایران ریشه‌کن شود و به جای نظام لایک و ستم‌شاهی، یک نظام مقدس اسلامی تشکیل یافت.

 تقی‌زاده با بیان اینکه بعد از انقلاب شکوهمند ایران، توطئه‌های زیادی از طرف سلطنت‌طلب‌ها، منافقان، لیبرال‌ها و غیره علیه ایران انجام گرفت، تصریح کرد: از جمله خطرناک‌ترین توطئه‌ها تبلیغات شوم بود که برای مقابله با این هجمه‌ها، یک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام زاحل(ره) و عضویت نخبگان کشور تشکیل یافت.

وی ادامه داد: یکی از ارکان اصلی پیروزی و ثبات نظام، شورای هماهنگی است به طوریکه از طریق این شورا وقتی فراخوانی داده می‌شود بلافاصله مردم به پا خاسته و ادای دین می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید به اینکه این شورا ۲۵ عضو اصلی از جمله سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، حفظ آثار، تشکیلات قضایی و نیروهای نظامی، کمیته امداد امام ، اصناف، کارگران و غیره را در درون خود دارد، گفت: این شورا وابسته به هیچ جایی نبوده و مستقل فعالیت می‌کند.

وی در ادامه برگزاری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، شهادت آیت‌الله بهشتی، مراسم شهدای هفتم تیرماه، راهپیمایی روز قدس، ۱۷ شهریور، یوم‌الله ۱۳ آبان، بزرگداشت عید سعید فطر، جشن‌های نیمه شعبان، مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه و مراسم‌ غیرمترقبه همچنین مناسبت‌های دیگر توسط شورای هماهنگی را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: شورای هماهنگی در اکثر مناسبت‌ها حضور فعال داشته و مشارکت می‌کند.

 تقی‌زاده با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: ایشان همچنین فرموده‌اند که شورای هماهنگی از قبیل دستگاه‌های اساسی است و براساس نیاز به وجود آمده و در طول سال آن نیاز را مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام به موقع را به جا آورده است و مجموعه شورا در طول این سال‌ها همچنان بر خط درست حرکت کرده و لحظات را شناخته است.

وی متذکر شد: تمام نهادها و کل اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این برهه از زمان باید با اتکاء و توکل بر خدا جلو رفته و هر کسی به خدا متکی باشد، قطعاً خداوند دست او را خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: شورایی در رابطه با چهلمین سال انقلاب تشکیل شده و امید است یک برنامه آبرومند برگزار شود تا کل دنیا مبهوت شود.

وی  لزوم دشمن‌شناسی، آگاهی و بصیرت در برابر نفوذی‌ها و جدی گرفتن جنگ اقتصادی را از جمله اولویت‌های کشور دانست و گفت: الان مشکل اصلی کشور مشکل اقتصادی و گرانی است و دولت و ملت باید تمام همت خود را بگذارند و با حفظ وحدت و برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان اقتصادی،کشور را از گزندها دور کنیم.

تقی‌زاده ادامه داد: نباید مسائل اصلی کشور را به حاشیه کشاند چراکه مشکل کشور، گرانی و وضعیت اقتصادی بوده و نباید این موضوعات را با رفتن و یا نرفتن زنان به ورزشگاه به حاشیه کشاند.