محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان قبلی و جدید وجود ندارد/ واریز ۱۵ درصد از مجموع فروش نان به عنوان پاداش از سوی دولت
محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان قبلی و جدید وجود ندارد/ واریز ۱۵ درصد از مجموع فروش نان به عنوان پاداش از سوی دولت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان قبلی و جدید برای نانوایان وجود ندارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان قبلی و جدید برای نانوایان وجود ندارد […]



مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان قبلی و جدید برای نانوایان وجود ندارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان قبلی و جدید برای نانوایان وجود ندارد و همه نانوایان می‌توانند از هر دو  دستگاه کارتخوان (قبلی و جدید) استفاده کرده و فرآیند فروش نان را طبق روال قبلی ادامه داده و این امر نباید متوقف شود.

وی افزود: در صورت استفاده نانوایان از دستگاه‌های کارتخوان جدید، در پایان هر روز (ساعت ۱۲ نیمه شب) ۱۵ درصد از مجموع فروش نان پایه همان روز (براساس قیمت آرد یارانه‌ای نوع یک) از سوی دولت به عنوان مشوق و پاداش به حساب نانوایان واریز خواهد شد.

محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از این گفته بود: نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند از روز شنبه در نانوایی‌های استان آذربایجان‌شرقی آغاز می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا عملیات نصب این دستگاه‌ها در کمترین زمان ممکن در کل استان انجام شود.

کلامی اضافه کرد: پس از پایان نصب این دستگاه‌ها، فروش نان تنها با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با تمام کارت‌های بانکی بدون محدودیت خرید کنند.

وی با بیان اینکه این دستگاه برای تمام نانوایی‌های فعال استان نصب می‌شود، متذکر شد: این طرح در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف شفاف‌سازی خرید نان از منظر نوع آرد، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود و بانک سپه در اجرای آن مشارکت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: قیمت نان بعد از نصب این دستگاه‌ها تغییری نخواهد کرد و میزان آرد اختصاصی به نانوایی نیز به میزان فروش نان که در دستگاه هوشمند ثبت می‌شود، بستگی دارد.

کلامی یادآور شد: با اجرای این طرح، نظارت بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آن از اهداف دیگر طرح است.

انتهای پیام/س