عذرخواهی مالک باشگاه تراکتور از هواداران
عذرخواهی مالک باشگاه تراکتور از هواداران
مالک باشگاه تراکتور، مهمان ویژه‌ی امشب برنامه تلویزیونی فوتبال برتر گفت: به خاطر نتایج دو فصل پیش، از هواداران تیم تراکتور عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا زنوزی مطلق – مالک باشگاه تراکتور، مهمان ویژه‌ی امشب برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بود.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد:  من به بازیکنی زیر میزی نمی‌دهم. ما در فوتبال ایران به اندازه فوتبال فوق حرفه‌ای به بازیکنان پول پرداخت می‌کنیم.

زنوزی افزود: دو فصل قبل پوست اندازی کرده و بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم و به خاطر نتایج آن فصل از هواداران عذرخواهی می‌کنم. خوشبختانه تمامی بدهی‌ها پرداخت شده است، فصل گذشته تیمی معمولی نسبت به امسال داشتیم.

‌مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: فرهنگ «عیبی یوخ» را هواداران تراکتور به وجود آورده‌اند که در سطح دنیا بی‌نظیر است.

زنوزی یادآور شد: بیش از ۲۰ سال است که تیم‌داری می‌کنم. پیش از تراکتور یک تیم بدون هوادار و بدون حاشیه داشتم. اما شرایط تراکتور کاملاً متفاوت است و با تجربه مدیریت تراکتور در چندین سال اخیر، به بلوغ مدیریتی در فوتبال رسیده‌ام.

باتوجه آرامش تراکتور و بلوغ این تیم، همه به دنبال این هستند که تیم‌های دولتی به خصوصی واگذار شوند.

زنوزی در ادامه بیان داشت: جا دارد از فدراسیون فوتبال به ویژه آقای تاج نسبت به دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالاتی تشکر کنم. من به آقای تاج رأی نداده‌ام؛ اما کادر فعلی مدیریت فدراسیون کارهای خوبی انجام می‌دهند که به همین دلیل از آقای تاج و زیر مجموعه ایشان قدردانی می‌کنم.

وقتی بازیکن لژیونر داخلی را بازیکن خارجی حساب می‌کنند، در بازار نقل و انتقالات مشکل پیش می‌آید. نمی‌توانیم هموطن‌مان را خارجی حساب کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: بازیکن ایرانی در این فصل وجود دارد که ۱.۲ میلیون دلار پول گرفته است. اما قیمت او در بازار بین المللی پایین‌تر است. آیین نامه نقل و انتقالاتی صحیح است؛ اما در نحوه ابلاغ آن مشکل وجود دارد.

انتهای پیام/