صندوق بیمه محصولات ریالی به کشاورزان خسارت دیده پرداخت نکرده است
صندوق بیمه محصولات ریالی به کشاورزان خسارت دیده پرداخت نکرده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۶ ماه از سال جاری گذشته و ما ۵ خسارت شدید دیده‌ایم، گفت: تا به امروز صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریالی از این بابت خسارت سرمازدگی به کشاورزان شهرستان اهر پرداخت نکرده است و کشاورزان این منطقه را با مشکلات زیادی روبه‌رو […]



نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۶ ماه از سال جاری گذشته و ما ۵ خسارت شدید دیده‌ایم، گفت: تا به امروز صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریالی از این بابت خسارت سرمازدگی به کشاورزان شهرستان اهر پرداخت نکرده است و کشاورزان این منطقه را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده‌اند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه اضطراری مدیران و مسوولان استان در خصوص سیل اهر اظهار کرد: به علت بزرگراه خواجه_ ورزقان ۴۰ روستا دچار مشکل تردد شده و بسیار گله‌مند هستند.

وی با بیان اینکه آتش، آب و هوا سه مقوله‌ای هستند که باید برای آنها تمهدیداتی شود، افزود: از واحدهای خدمات‌رسان تشکر می‌کنم که در سریع‌ترین زمان اقدام به امدادرسانی کردند و انصافا همه پای کار آمده و یک کار پسندیده انجام دادند.

محرم‌زاده با اشاره به اینکه ۶ ماه از سال جاری گذشته و ما ۵ خسارت شدید دیده‌ایم، گفت: ما قبل از سیل از منظر آب شرب با مشکل روبه‌رو بودیم و این سیل هم مزید بر این مشکل شده است.

وی گفت: تا به امروز صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریالی از این بابت خسارت سرمازدگی به کشاورزان شهرستان اهر پرداخت نکرده است و کشاورزان این منطقه را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده‌اند.

نماینده مردم اهر در مجلس ابراز کرد: موضوع حاشیه‌نشینی یکی از موضوعات اصلی و دغدغه ماست از این‌رو باید از لحاظ احداث سازه‌های مقاوم، جابه‌جایی از حریم رودخانه‌ها به جاهای امن باید سریع اقدام کرد.

وی گفت: کوتاهی در رسیدگی در مشکلات افراد سیل‌زده منجر می‌شود تا فصل سرما برسد و خدمات‌رسانی را با مشکل روبه‌رو کند.

محرم‌زاده متذکر شد: تدبیر و پیشگیری مهم‌ترین عامل و راهکار حل مشکلات است.

وی بیان کرد: باید تنخواه و اعتباری در دست مدیریت بحران باشد تا در این مواقع بتواند با دست بازی اقدام کند از این‌رو برنامه بودجه باید در این خصوص کاری کند و اعتباری برای مدیریت بحران تخصیص دهد.

پایان پیام/۶۰۰۲۷