صحت عمل ماموران پلیس و عودت ساعت طلای ۲۰ میلیاردی به صاحبش
صحت عمل ماموران پلیس و عودت ساعت طلای ۲۰ میلیاردی به صاحبش

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از صحت عمل و امانت داری ماموران پلیس آگاهی و تحویل ساعت طلای ۲۰ میلیارد ریالی به صاحبش خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه،  توحید فارسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات این شهرستان موضوع بلافاصله در […]



فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از صحت عمل و امانت داری ماموران پلیس آگاهی و تحویل ساعت طلای ۲۰ میلیارد ریالی به صاحبش خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه،  توحید فارسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات این شهرستان موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی و پلیسی بعمل آمده مشخص شد سارقان با تخریب قفل و درب های ورودی وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات گردنبند،گوشواره، ساعت نفیس و اسناد و مدارک کرده و متواری شده‌اند.

فارسی بیان داشت: بعد از اقدامات اطلاعاتی و فنی و میدانی بعمل آمده مشخص شد که سارقان بعد از سرقت، کیف سرقتی حاوی اسناد مدارک را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل عزیمت و با تحقیقات میدانی کیف حاوی اسناد مدارک را پیدا کرده و بعد از بررسی های لازم متوجه شدند که ساعت طلای نفیس ۲۰ میلیاردی نیز در داخل کیف می باشد که این ماموران وظیفه شناس پس از هماهنگی لازم در کمال صحت عمل کیف را با محتویات کامل عینا” به پلیس آگاهی جهت تحویل به مال باخته تحویل دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: با مناعت طبع و پاکدستی ماموران، کلیه اقلام مشکوفه عینا به مال باخته تحویل و صاحب اموال از امانتداری، صداقت و عملکرد ماموران پلیس آگاهی ابراز رضایت و قدردانی کردند.

سرهنگ “فارسی” با بیان اینکه ساعت نفیس مذکور شناسنامه دار بوده و بیش از ۲۰ میلیارد ریال ارزش دارد، عنوان کرد کارکنان پلیس، باید الگو و سرآمد در پاکدستی و پاکدامنی بوده  و وجود کارکنان صالح و صحیح العمل در بدنه سازمان نه تنها موجب رشد و تعالی پلیس در تراز انقلاب می‌شود بلکه سبب دلگرمی بیشتر مردم و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه ماموران انتظامی امین مردم هستند،ضمن تشکر از مأموران پاکدست و امانتدار از مردم درخواست کرددرحفاظت از اموال خود مراقبت بیشتری نمایند و از نگهداری حمل مقدار زیاد وجه نقد و اشیا قیمتی اجتناب ورزند.

انتهای پیام/