صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی از صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بشیر جعفری صبح امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهادکشاورزی در استانداری در ارتباط با دستاوردهای صندوق حمایت از توسعه بخش […]



مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی از صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بشیر جعفری صبح امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهادکشاورزی در استانداری در ارتباط با دستاوردهای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در پانزده ماهه نخست دولت سیزدهم اظهار کرد: الحمدالله در طول این مدت صندوق اعتبار خوبی برای حمایت از بخش کشاورزی استان در اختیار داشته است و تلاش هایی که در سالهای قبل جهت دریافت اعتبار ۴ درصدی از وزارتخانه و بانک کشاورزی صورت گرفته بود در ۸ ماه اخیر نتیجه بخش بوده و توانسته ایم با این اعتبار نیاز تشکل های عمده و فراگیر و پروژه های ناتمام که نیاز ضروری به منابع مالی داشته اند را تامین نماییم.

وی افزود: از جمله دو پروژه نیمه تمام مهم استان در زمینه جوجه ریزی و گاوداری که موفق به دریافت منابع مالی از طریق سایر بانک ها نشده بودند طی جلسه ای در استانداری برای ممانعت از رکود در این بخش ها مشمول حمایت واقع شدند.

جعفری با اشاره به اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در سال گذشته موفق به صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از جمله پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سیب درختی شده است، اظهار کرد: صندوق استان یکی از صندوق های فعال و پر توان در سطح صندوق های کشور است که توانسته علیرغم سرمایه ثبتی اندک موفق به تامین منابع از بانکها شده و الحمدالله در سال جاری تمام تشکل ها توانسته اند منابع مورد نیاز خود را از صندوق دریافت نمایند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل مراحل ساخت ساختمان صندوق استان افزود: این ساختمان مجهز در خور شأن صندوق استان بوده و به امید خدا در ایام نیمه شعبان پیش رو افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان منابع خوبی در اختیار دارد و می تواند پشتیبان بخش کشاورزی استان باشد.

پایان پیام/