شخم زدن زمین‌های کشاورزی ۱۵ کشور با تراکتورهای ایرانی/ صادرات ۱۵۵۶ تراکتور به خارج
شخم زدن زمین‌های کشاورزی ۱۵ کشور با تراکتورهای ایرانی/ صادرات ۱۵۵۶ تراکتور به خارج

مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در حال حاضر تراکتورهای ایرانی در بازار بیش از ۱۵ کشور و بخصوص کشورهای منطقه و خاورمیانه حضور دارند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر احمد اندبیلی صبح امروز در حاشیه ارسال نخستین محموله تراکتورهای صادراتی در سال جدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار […]



مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در حال حاضر تراکتورهای ایرانی در بازار بیش از ۱۵ کشور و بخصوص کشورهای منطقه و خاورمیانه حضور دارند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر احمد اندبیلی صبح امروز در حاشیه ارسال نخستین محموله تراکتورهای صادراتی در سال جدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کشورهای مناطق خاومیانه، جنوب شرقی آسیا، آفریقا و تعدادی از کشورهای عربی مشتریان تراکتورهای ایرانی هستند.

ارز آوری بیش از ۱۷ میلیون دلاری تراکتور برای کشور

وی از ارز آوری بیش از ۱۷ میلیون دلاری سال گذشته گروه تراکتورسازی ایران برای کشور خبر داد و گفت: سال گذشته یک هزار ۵۵۶ دستگاه انواع تراکتور از تولیدات تراکتورسازی و شرکت‌های اقماری به ارزش ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به اقصی نقاط دنیا صادر شده است.

اندبیلی به برنامه ریزی امسال برای صادرات ۳ هزار دستگاه تراکتور به ارزش ۳۰ میلیون دلار تاکید و گفت: باتوجه به درخواست‌های که برای تراکتورهای ایرانی وجود دارد این میزان نیاز صادراتی برای امسال برآورد و براساس آن برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

 

مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به بازارهای هدف این مجموعه اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای جنوب شرقی آسیا و اروپای شرقی در برنامه حوزه صادرات تراکتورسازی قرار گرفته تا متناسب با نیاز و تقاضای این بازارها تراکتور تولید و عرضه شود.

وی اضافه کرد: ۳۰ دستگاه تراکتور به ارزش ۴۰۰ هزار دلار به عنوان اولین محموله صادراتی امروز بارگیری و ارسال می‌شود.

اندبیلی حضور و تامین نیاز بازار کشورهایی که تولیدکنندگان از کشورهایی نظیر هند و چینی و حتی پاکستانی را احاطه کرده‌اند حکایت از موفقیت بزرگ برای کشور و تراکتورسازی در بازرارهای بین‌المللی دارد.

تراکتورسازی در کنار تامین بالای ۹۸ درصد نیاز داخلی و اولویت بخشی به نیازهای داخلی،  نگاه صادراتی و ارز آوری برای کشور و حضور در بازارهای بین المللی و جهانی را نیز در برنامه های کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴