شاهد ایفای نقش پلیس بد برجامی توسط انگلیس هستیم/ غربی‌ها مسیر مذاکرات را منحرف نکنند
شاهد ایفای نقش پلیس بد برجامی توسط انگلیس هستیم/ غربی‌ها مسیر مذاکرات را منحرف نکنند

[ad_1] عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ادعای ضدایرانی وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی کشورمان به سلاح اتمی، ایفای نقش پلیس بد برجامی است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی علیزاده، در واکنش به ادعای ضدایرانی وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی کشورمان به […]

[ad_1]


عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ادعای ضدایرانی وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی کشورمان به سلاح اتمی، ایفای نقش پلیس بد برجامی است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی علیزاده، در واکنش به ادعای ضدایرانی وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی کشورمان به سلاح اتمی، اظهار کرد: خباثت انگلیس علیه مردم ایران همواره آشکار بوده و با بررسی تاریخ این مهم مشهود است؛ خیانت و از بین بردن اموال ملت ایران یکی از اقدامات انگلیسی ها است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در این راستا، گفت: در نظام بین الملل قدرت جدیدی به نام ایران بروز و ظهور کرده که بر ظالمان و گردنکشان می تازد و از مظلومان دفاع می کند از این رو برای اینکه جلوی کشورمان بایستند موضوعات انحرافی را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: ایران بارها به طور شفاف اعلام کرده سلاح اتمی تولید نمی کند و نخواهد کرد و این موضوع بر اساس فتوای شرعی مورد تاکید قرار گرفته است. در این میان کشورهای غربی نیز باید تسلیحات اتمی خود را از بین ببرند و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه غربی ها شبهات و بهانه هایی را علیه ملت ایران مطرح می کنند تا مسیر مذاکرات را منحرف کنند؛ در واقع آنها می خواهند هیچ امتیازی به کشورمان ندهند اما در مقابل امتیاز دریافت کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس به وزیر امور خارجه انگلیس توصیه می شود نقش پلیس بد را ایفا نکند.

انتهای پیام/


[ad_2]