ستوده‌نژاد: اولویت هایم در ورزش توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
ستوده‌نژاد: اولویت هایم در ورزش توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، دو اولویت اساسی خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی در مراسم کرامت و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۱، مسیر […]



مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، دو اولویت اساسی خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی در مراسم کرامت و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۱، مسیر حرکت سازمان‌ها و مدیران را مشخص نمودند و ما در راستای تحقق کلان کشور بویژه توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استفاده از توان خیرین ورزشی قدم برمی‌داریم.

وی در ادامه گفت: بعد از انقلاب برای نخستین بار است که یک نفر از بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان مدیرکل انتخاب می‌شود و این امر را به فال نیک می‌گیرم.

ستوده نژاد گفت: با این حضور و تشویق تان، مسئولیت بنده را سنگین‌تر کردید. امیدوارم بتوانم از عهده‌اش برآیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷