ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز باید تخریب شود
ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز باید تخریب شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، رسول برگی امروز در سی و چهارمین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز اظهار داشت: اقدامات مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر داری تبریز و همکارانشان ستودنی بود چراکه فضای محدودی برای انجام عملیات داشت. وی در ادامه اظهار کرد: از دادستان محترم خواهشمندیم ساخت وسازهای غیرمجاز در برخی محلات […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، رسول برگی امروز در سی و چهارمین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز اظهار داشت: اقدامات مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر داری تبریز و همکارانشان ستودنی بود چراکه فضای محدودی برای انجام عملیات داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: از دادستان محترم خواهشمندیم ساخت وسازهای غیرمجاز در برخی محلات را با همکاری نیروی انتظامی تخریب کند.

برگی افزود: در این اواخر ساخت‌وسازهای غیر قانونی در سطح شهر رخ داده که بسیار مشکل‌آفرین است و باید ضمن برخورد با این ساخت‌وساز، اقدام به تخریب این واحدها کرد.
 
تلنگر ریزیش ساختمان ۵ طبقه به مدیریت شهری تبریز 

حکیمه غفوری، عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه اظهار کرد:جای سوالی به جز تقدیر و تشکر از امدادرسانی آتش‌نشانان نیست، این حادثه بهترین تلنگر برای ما بود.

وی ادامه داد: این ساختمان ماشین‌‌رو بود و خودروهای سنگین امکان تردد از این محل را داشتند، اگر این حادثه در واحد‌های دیگر رخ می‌داد، فاجعه‌ای بدتر پیش می‌آمد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جای سگ‌های زنده‌یاب در این حادثه خالی بود و مدیرعامل آتش‌نشانی اعلام کردند که ما مجوز استفاده از سگ را نداریم و در اختیار هلال احمر است.

غفوری یادآور شد: باید چالش‌ها و نواقصات آتش‌نشانی را برای هرگونه تصمیم‌گیری آتی بررسی کنیم.