ریزش دیوار بر روی ۳ دانش آموز در هادیشهر
ریزش دیوار بر روی ۳ دانش آموز در هادیشهر

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: ریزش دیوار سست در هادیشهر در شهرستان جلفا سه دانش آموز را مصدوم کرد. محمد صبوری امروز در گفت وگو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: حوالی ظهر امروز سه نفر از دانش آموزان که قصد عزیمت به منزل را داشتند بر اثر تند […]



مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: ریزش دیوار سست در هادیشهر در شهرستان جلفا سه دانش آموز را مصدوم کرد.

محمد صبوری امروز در گفت وگو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: حوالی ظهر امروز سه نفر از دانش آموزان که قصد عزیمت به منزل را داشتند بر اثر تند باد شدید و ریزش دیوار سست مصدوم شدند.

وی افزود: حادثه حوالی ظهر امروز در نزدیکی ورودی شهرک گل ها در جنوب هادیشهر که ۳ دانش آموز دبستان نور شهرک گل ها پایه ششم در حال عزیمت به منزل بودند براثر تندباد و ریزش دیوار مصدوم و فورا توسط شهروندان و اورژانس به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر منتقل شدند.

صبوری گفت: خوشبختانه دانش آموزان خراش سطحی داشته و آسیب جدی ندیده اند و تحویل خانواده هایشان شدند.

وی خاطرنشان کرد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا از دقایق نخست این حادثه پیگیر موضوع بوده و از طریق تلفن جویای احوال دانش آموزان بودند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: حادثه در خارج از مدرسه و در مسیر رویداد بازگشت به منزل اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/