رفع آبگرفتگی معابر و استمرار آسفالت ریزی خیابانها و کوچه ها در سطح حوزه
رفع آبگرفتگی معابر و استمرار آسفالت ریزی خیابانها و کوچه ها در سطح حوزه

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این مطلب گفت: نیروهای خدماتی منطقه ۳ از ساعات نخست بارندگی‌ اقدام به جلوگیری از آبگرفتگی و پاکسازی جوی‌ها و آبروهای سطح منطقه کرده اند. او  افزود: با اقدامات صورت گرفته، در سریع‌ترین زمان ممکن، عملیات هدایت آب‌های سطحی اجرا شده است. غیور از چاله زدایی و […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این مطلب گفت: نیروهای خدماتی منطقه ۳ از ساعات نخست بارندگی‌ اقدام به جلوگیری از آبگرفتگی و پاکسازی جوی‌ها و آبروهای سطح منطقه کرده اند.

او  افزود: با اقدامات صورت گرفته، در سریع‌ترین زمان ممکن، عملیات هدایت آب‌های سطحی اجرا شده است.

غیور از چاله زدایی و لکه گیری آسفالت معابر به صورت مستمر خبر داد و گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست کردن معابر و جهت رفاه حال شهروندان، از سوی معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۳ تبریز اول نبوت در اسلامشهر، خیابان پاستور و ابوذر و میدان فاطمیه مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

تعمیر باکس های زباله سطح حوزه منطقه ۳ از دیگر اقداماتی بود که معاون خدمات شهری منطقه ۳ به آن اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد چهره ای زیبا و منظم در معابر عمومی، عملیات تعمیر و تعویض باکس های زباله در معابر سطح این منطقه توسط اکیپ های کارگاه امانی این معاونت در حال انجام است.

او اضافه کرد: در این راستا باکس های معیوب سطح خیابان سلیمان خاطر تعمیر شد.

غیور با اشاره به اینکه لجن های انباشته شده حاصل از بارندگی های اخیر به موقع از سطح حوزه جمع آوری شده اظهار کرد:در راستای ترویج بهداشت عمومی، شستشوی مداوم انهار و همچنین آبروهای سطح منطقه ۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد.

او افزود: در این راستا و به منظور پاکیزگی آبرو ها و معابر، معاونت خدمات شهری این منطقه اقدام به شستشو و جمع آوری لجن های انباشته شده حاصل از بارندگی های اخیر در خیابان شریعتی و اتوبان کسایی از ورودی لاله کرد.

معاون خدمات شهری در ادامه از عملیات رفع موانع فیزیکی در سطح حوزه منطقه ۳ خبر داد و گفت: از سوی معاونت خدمات شهری منطقه ۳ به منظور سهولت تردد شهروندان، عملیات رفع موانع فیزیکی در تمامی مسیرهای حوزه این منطقه در حال اجراست.

به گفته او، رفع موانع فیزیکی شامل فعالیت هایی از قبیل ساماندهی تابلوهای شهری، حذف میله های فلزی زائد، رفع موانع حرکتی در پیاده روها است.

غیور از استمرار پاکسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی درحوزه شهرداری منطقه ۳ خبر داد و افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز به طور روزانه کار جمع آوری نخاله ها و ضایعات ساختمانی از سطح منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.