رستمی: سیاست بیمه “ما” خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است/ تخفیفات ۴ الی ۷۰ درصدی جشنواره باشگاه مشتریان لبخند “ما”
رستمی: سیاست بیمه “ما” خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است/ تخفیفات ۴ الی ۷۰ درصدی جشنواره باشگاه مشتریان لبخند “ما”

به گزارش قلم پرس از تبریز، مدیریت گروه مشاوران ایده‌های برتر ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای هموطنان عزیز بر لزوم نوآوری، خلق ارزش و حفظ حقوق بیمه گذاران و ذینفعان به ویژه مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه شرکت و تنوع بخشی خدمات با بکارگیری فناوری و‌ همچنین […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مدیریت گروه مشاوران ایده‌های برتر ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای هموطنان عزیز بر لزوم نوآوری، خلق ارزش و حفظ حقوق بیمه گذاران و ذینفعان به ویژه مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه شرکت و تنوع بخشی خدمات با بکارگیری فناوری و‌ همچنین ارتقای کیفیت و سرعت خدمات به بیمه گذاران و بیمه شدگان باعث شده است که امروز به عنوان یک شرکت فعال و نوآور مطرح شویم.

‌اصغری، مدیر گروه مشاوران ایده‌های برتر با تحلیلی از عملکرد شرکت افزود: شرکت بیمه “ما” نمایندگی رستمی در سال ۹۹ با انجام خدمات نوآورانه در راستای افزایش روحیه خدمت‌گذاری، خلاقیت، ابتکار عمل و همچنین فراهم نمودن زیرساخت‌های امن و مناسب در زمینه فناوری اطلاعات و… با  بازدهی مطلوب سرمایه‌گذاری به یک شرکت مطمئن و قابل اتکا در سطح صنعت بیمه تبدیل شده است بطوری که توانسته آرامش، آسایش و رفاه حال بیمه‌گذاران و مشتریان که مهمترین دغدغه شرکت می‌باشد؛ را به بهترین نحو به انجام برساند.

وی افزود: هر چند بدلیل همه گیری ویروس کرونا و تبعات ناگوار ناشی از آن ، شرکت بیمه “ما” نمایندگی رستمی با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها همچنین مدیریت ریسک در سال ۱۴۰۰ برنامه تحول خود را در راستای پاسخ به نیازهای در حال تغییر جامعه آغاز نموده است و امید آن می‌رود با توکل به خدای بزرگ، تلاش و پشتکار اعضای مجموعه ایده‌های برتر با برنامه‌ریزی استراتژیک، شرکت به دستاوردهای چشمگیری در پایان سال دست یابد و ارزش‌های بی‌بدیلی را برای تمام ذینفعان به ویژه مشتریان خلق نماید.

‌اصغری با اشاره به اینکه هدف اصلی تمامی شرکت‌ها، کسب رضایت مشتری است، افزود: در راستای ارتقا رضایت مشتریان، گسترش فرهنگ صحیح مشتری‌مداری و ایجاد فضایی امن برای نگهداری اطلاعات و هوشمند سازی صنعت بیمه، پیشرفته‌ ترین پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) مخصوص نمایندگی رستمی اجرائی شده است که نظارت کامل و حرفه ای از تمام فعالیت‌های شرکت، ثبت و بایگانی مکانیره اطلاعات و همچنین پیگیری به موقع و دقیق مشتریان از امکانات این پلتفرم می‌باشد.

وی افزود: زیر ساخت‌های سخت‌افزاری جهت ارائه طرح تخفیفات ۴ الی ۷۰ درصد جشنواره باشگاه مشتریان لبخند “ما” لازم آماده شده، بعد از طی مراحل طراحی و برنامه‌نویسی که متشکل از تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه نرم‌افزاری می‌باشد، در مجتمع‌های تجاری لاله پارک، اطلس و فروشگاه‌های رفاه، آل این آل و هایپرمی وارد فاز اجرائی شده است، به این صورت که با ثبت و یا افزایش امتیازات مشتریان در سامانه CRM، می‌توانند به حساب کاربری‌ خود مراجعه نموده و امتیازات‌ خود را مشاهده نمایند و شانس برنده شدن خود را در قرعه کشی بیست و سوم اردیبهشت ماه افزایش دهند که جوایز این قرعه‌کشی ۷ دستگاه خودرو ۲۰۶، لپ تاپ، تبلت،گوشی تلفن همراه و … است.

‌خانم سونیا رستمی نماینده ‌‌بیمه “ما” با قدردانی از تلاش‌ و زحمات تمامی کارکنان ایده‌های برتر که در کسب موفقیت‌ها اثرگذار بوده اند، افزود: این نمایندگی در سال ۹۹ با فروش بیش از ۱۴۰۰۰ فقره  بیمه‌نامه، به ارزش صد و هشتاد و شش میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون ریال بیمه نامه صادر کرده است که سیاست شرکت در راستای این افزایش فروش، ارائه سرویس و خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است که با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق، در راستای بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گام‌های بزرگی برداشته شده است که ارائه خدمات آنلاین، اپلیکشن طراحی شده برای گوشی موبایل بیمه‌گذاران جهت رفاه حال آنان، تخفیفات ۴ الی ۷۰ درصد جشنواره باشگاه خدمات مشتریان لبخند “ما” از جمله این اقدامات می باشد.

وی با اشاره به  این موضوع که شرکت بیمه “ما” نمایندگی رستمی از استحکام مالی و عملیاتی خوبی برخوردار است، اظهار داشت: انتظار می‌رود با توجه به مدیریت توانمند و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شرکت با نوآوری و ابتکار عمل با توجه به نیاز صنایع با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب در زمینه کسب و کارها، بسترساز رشد صنایع دیگر شود و با تداوم موفقیت‌هایش، نام خود را بیش از پیش در صنعت بیمه کشور مطرح کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷