رزمایش همدلی و مهربانی ویژه روستاهای محروم آذربایجان‌شرقی به مناسبت شب یلدا
رزمایش همدلی و مهربانی ویژه روستاهای محروم آذربایجان‌شرقی به مناسبت شب یلدا

به گزارش قلم پرس از تبریز، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با بیان اینکه در حمایت از محرومین، هیچ وقت وقفه ای ایجاد نخواهد شد، اظهار داشت: شاد کردن بچه ها و حمایت از سرپرستان خانوارهای کم بضاعت در مناسبتهای مختلف و به خصوص در آستانه شب یلدا در این شرایط اقتصادی، نوع دوستی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با بیان اینکه در حمایت از محرومین، هیچ وقت وقفه ای ایجاد نخواهد شد، اظهار داشت: شاد کردن بچه ها و حمایت از سرپرستان خانوارهای کم بضاعت در مناسبتهای مختلف و به خصوص در آستانه شب یلدا در این شرایط اقتصادی، نوع دوستی مردم کشور نسبت به هم را نشان می‌دهد.

سرهنگ پاسدار اسکندری گفت: هدف از این رزمایش، کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت روستاهای محروم تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستاهای محروم شش شهرستان استان با ارزش ریالی هربسته حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز در حاشیه این رزمایش گفت: در این رزمایش به نیت ۳۱۳ تن از یاران امام زمان (عج)، بسته های یلدایی در مناطق محروم روستایی توزیع می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حمید فرتاشی افزود: تمام اقلام بسته‌های شب یلدایی با همت و پشتیبانی خیرین تهیه شده، که نشانگر منش پهلوانی و خیرخواهانه مردم شریف و ولایتمدار تبریز است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶