رئیس جمهور: تولید نجات‌دهنده کشور است/ بخش خصوصی با سخنرانی و کاغذ به میدان نمی‌آید
رئیس جمهور: تولید نجات‌دهنده کشور است/ بخش خصوصی با سخنرانی و کاغذ به میدان نمی‌آید

رئیس جمهور با بیان اینکه تولید نجات‌دهنده کشور است، گفت: بدون آمدن بخش خصوصی به میدان کاری انجام نمی‌گیرد و این با سخنرانی و کاغذ ممکن نیست بلکه باید احساس امنیت و تضمین بازگشت سود در بخش خصوصی ایجاد شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امشب در جلسه شورای اداری آذربایجان […]



رئیس جمهور با بیان اینکه تولید نجات‌دهنده کشور است، گفت: بدون آمدن بخش خصوصی به میدان کاری انجام نمی‌گیرد و این با سخنرانی و کاغذ ممکن نیست بلکه باید احساس امنیت و تضمین بازگشت سود در بخش خصوصی ایجاد شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امشب در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار کرد:  دهه کرامت را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم؛ ان شاالله خداوند به خاطر این ایام برکاتش را به همه ما نازل کند. 

وی با بیان اینکه از صحبت‌های جلسه استفاده کردیم؛ روش ما از این جلسات شورای اداری متفاوت از دولت‌های دیگر است، افزود: حضور ما در استان‌ها حضور کاری است و قبل سفر نماینده‌های ما به استان آمده و نیازسنجی کرده و پروژه‌ها را شناسایی می‌کنند.

رئیس جمهور گفت: اگر بخواهیم همه این پروژه‌های نیمه تمام را تمام کنیم یک پروسه ده‌ها ساله‌است چرا که از دولت‌های قبلی پروژه‌های بسیاری مانده و حتی برخی با ۸۰ درصد پیشرفت رها شده‌اند.

وی تصریح کرد: درخواست و مطالبات نمایندگان در مورد پروژه های استانی و حوزه های انتخابیه خود درست است ولی اولویت ما اتمام سریع پروژه‌های نیمه تمام است و بر حسب اولویت‌ها پیش می‌رویم. 

آیت الله رئیسی خاطر نشان شد: نماینده‌ها و وزرای دولت قبل سفر استانی به همه جای استان رفته و مسائل را بررسی می‌کنند و همه وزرا هم گفتند که چه مشکلاتی وجود دارد و چه راه‌کاری دارند و این کار اول برای استحضار نمایندگان، حاضرین و مردم و سپس برای انجام اقدامات جدی و انقلابی در این زمینه و اجابت مطالبات مردم است. 

وی تصریح کرد: همه مدیران باید حس پیدا کنند که مشکل چیست و این مشکل به دست آنها حل می‌شود وگرنه صرف گفتن و بیان مشکلات در این جلسه کافی نیست بلکه مدیران باید کاری کنند که در انتظار مردم و درخور انقلاب باشد. 

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه مردم باید نتیجه سفر را حس کنند و به عبارتی چهار تا گره باز شود، گفت: استان آذربایجان‌شرقی یک استان معدنی است و خداوند نعمت‌های زیادی به این منطقه مرحمت کرده است؛ اقداماتی در استان شده ولی ناقص است. 

وی اظهار داشت: در ارتباط با صنایع باید کار شود تا فعالیت این واحدها با همه ظرفیت‌ها و خط تولید‌ها جلو برود و به تبع آن اشتغال و تولید رقم بخورد چراکه رهبر همه سال‌ها را بیهوده سال تولید ننامیده است بلکه تولید نجات دهنده کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه در تولید همه باید همت کنند و اگر رشد اقتصادی می‌گوییم آن مبتنی بر سرمایه‌گذاری است، افزود: سرمایه‌گذاری از جمله از طریق سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ در حدود ۱۷ میلیارد دلار انجام شده و همچنین پول بانک‌ها باید به سمت تولید برود زیرا اگر نقدینگی به سمت تولید نرود با سیل بنیان‌کن روبرو خواهیم شد. 

وی تصریح کرد: بدون آمدن بخش خصوصی در میدان کاری انجام نمی‌گیرد؛ هر جا مردم به میدان آمده‌اند با موفقیت روبرو شده‌ایم و این بخش باید به میدان بیایند و این با سخنرانی و کاغذ ممکن نیست باید احساس امنیت در قبال سرمایه و تضمین سود در بخش خصوصی ایجاد شود.

این خبر تکمیل می شود.

انتهای پیام/