دستگیری ۷ شرور عربده و قمه کش در تبریز
دستگیری ۷ شرور عربده و قمه کش در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری افراد شروری که با قمه و عربده کشی باعث تخریب چند خودرو و ایجاد رعب و وحشت دریکی از مناظق تبریز شده بودند، خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و قمه […]



فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری افراد شروری که با قمه و عربده کشی باعث تخریب چند خودرو و ایجاد رعب و وحشت دریکی از مناظق تبریز شده بودند، خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و قمه کشی تعدادی افراد شرور در یکی از مناطق تبریز و تخریب چند خودرو، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱ شهرک ارم به سرعت در محل حاضر حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه با شیوه های پلیسی، ماموران موفق شدند تعداد ۷ نفر از متهمان واراذل و اوباش را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه و با اقتدار، در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان از اهتمام پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد قاطعانه با اشرار و ناامن کنندگان امنیت عمومی جامعه خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده با  تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/