دستگیری عامل آتش‌سوزی مرکز فروش لباس‌های دست دوم درمراغه
دستگیری عامل آتش‌سوزی مرکز فروش لباس‌های دست دوم درمراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، توحید فارسی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ در پی مشاهده حریق در مجتمع تاناکورای مرکزی مراغه، بلافاصله با هوشیاری و دقّت عمل عامل آتش سوزی محل را که در حال فرار بود، بلافاصله دستگیر کردند. وی افزود: ماموران حین گشت زنی در […]

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، توحید فارسی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ در پی مشاهده حریق در مجتمع تاناکورای مرکزی مراغه، بلافاصله با هوشیاری و دقّت عمل عامل آتش سوزی محل را که در حال فرار بود، بلافاصله دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران حین گشت زنی در محل آتش سوزی، به فردی بالای نردبان در مجاورت این مرکز که مشغول تماشای آتش سوزی بوده مشکوک می شوند.

فارسی اضافه کرد: متهم ۳۷ ساله با مشاهده ماموران بلافاصله باعجله پا به فرار می‌گذارد که دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی مراغه افزود: متاسفانه در این آتش سوزی عمدی ۳ دهنه مغازه و یک انباری بزرگ البسه تاناکورا در آتش کاملا سوخته و از شدّت آتش سوزی شیشه‌های آپارتمان‌های اطراف نیز ترکیده است.

وی با اشاره به اینکه با حضور عوامل آتش‌نشانی حریق کاملا مهار شد، افزود: میزان خسارت وارده از زبان کارشناسان امر حدود  ۱۰۰ میلیارد ریال بر آورد شده است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات پلیس،  متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت و انگیزه خود را اختلاف مالی با صاحب یکی از مغازه‌‌ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌ های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷
این آتش سوزی بامداد دیروزاتفاق افتاده است .