در تعرفه عوارض محلی منافع مردم در نظر گرفته شود
در تعرفه عوارض محلی منافع مردم در نظر گرفته شود
عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید در تعرفه عوارض محلی منافع مردم در نظر گرفته شود گفت: با هرگونه افزایش در ماده ۱۰ تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز مبنی بر عوارض پروانه‌های ساختمانی در کاربری‌های مختلف مخالف هستم.

به گزارش قلم پرس، فریدون بابایی‌اقدم امروز پنجشنبه در چهلمین جلسه‌ علنی فوق‌العاده اظهار کرد: شهرداری تحلیلی از وضعیت ساخت و ساز در سطح شهر به اعضای شورای شهر ارائه دهد.

وی افزود: طی سال گذشته شاهد افزایش سرسام‌آور تعرفه عوارض محلی به ویژه در بخش پروانه‌های ساختمانی بودیم که این موضوع نباید یک‌باره اتفاق می‌افتاد.

بابایی‌اقدم  ابراز کرد: میانگین صدور پروانه‌ در شهر ما کاهش یافته که اگر افزایش‌ تعرفه تداوم داشته باشد طبیعی است که شاهد کاهش صدور پروانه‌های ساختمانی خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری تحلیلی از وضعیت ساخت و ساز در سطح شهر تبریز به اعضای شورای شهر ارائه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز ابراز کرد: توجهی برای ساخت و ساز در سطح شهر نداریم و باید نسبت به وضعیت شهر تصمیم‌گیری کنیم.

عضو شورای شهر تبریز بیان داشت: با هرگونه افزایش در ماده ۱۰ تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز مبنی بر عوارض پروانه‌های ساختمانی در کاربری‌های مختلف مخالف هستم.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما نماینده مردم هستیم و نماینده شهرداری نیستیم، اظهار کرد: باید در تعرفه عوارض محلی منافع مردم در نظر گرفته شود.

منافع شهروندان در تصویب تعرفه عوارض محلی مدنظر باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در تصویب تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، منافع شهروندان مدنظر باشد.

یاسین بجانی در چهلمین جلسه‌ علنی فوق‌العاده اظهار کرد: از شهرداری تقاضا داریم در جلسات بررسی تعرفه عوارض محلی، نرخ سال‌های گذشته را هم به ما ارائه دهند تا اطلاع جامع و کاملی از تعرفه افزایش‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما نماینده مردم هستیم و برای سرنوشت آنها تصمیم می‌گیریم؛ بنابراین در تصویب تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، منافع شهروندان را مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/