خلاف جهت جاده حرکت کردن باعث مرگ راننده شد
خلاف جهت جاده حرکت کردن باعث مرگ راننده شد

جانشین پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: بامداد امروز در یک سانحه رانندگی در محور مرند به خوی کیلومتر ۴۲ یک دستگاه سواری با یک دستگاه تریلی حامل بار سنگ برخورد کرد و باعث جان باختن یک نفر شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس احسان‌فر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  ساعت […]



جانشین پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: بامداد امروز در یک سانحه رانندگی در محور مرند به خوی کیلومتر ۴۲ یک دستگاه سواری با یک دستگاه تریلی حامل بار سنگ برخورد کرد و باعث جان باختن یک نفر شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس احسان‌فر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  ساعت ۴ بامداد امروز یک دستگاه سواری در محل حادثه با حرکت در خلاف جهت وارد مسیر تریلی شده و با این دستگاه برخورد کرد که متاسفانه راننده سواری پس از آتش گرفتن خودرو ناشی از برخورد شدید با تریلی در دم  جان باخت و راننده تریلی هم قبل از اتش گرفتن از محل حادثه نجات یافت.

وی علت حادثه را بی احتیاطی راننده سواری دانست و گفت : علاوه بر راننده سواری که با حرکت در مسیر خلاف  جهت و یا ناشی از خستگی و خواب آلودگی  باعث این حادثه شده است ۵۰ درصد علت این حادثه متوجه پیمانکار شرکت راه سازی این محور است.

احسان‌فر گفت: سال ۹۷ با وجود تاکید پلیس برای ایمن سازی محل یاد شده متاسفانه پیمانکار بابی مبالاتی و عدم جدا سازی  مسیر و نقص معبر باعث این حادثه شده است.

جانشین پلیس راه استان آذربایجان شرقی از رانندگان و هموطنان خواست در روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای تابستانی ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خود را مدیریت کرده و از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/