جزئیات حمله به مامور شهرداری تبریز با چاقو
جزئیات حمله به مامور شهرداری تبریز با چاقو

به گزارش قلم پرس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا امانی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه یک تبریز اظهار کرد: حسین عشاقی مسئول تخلفات شهرداری منطقه یک تبریز بعد از ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه و در نزدیکی این مکان توسط ضارب با چاقو مورد […]

به گزارش قلم پرس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا امانی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه یک تبریز اظهار کرد: حسین عشاقی مسئول تخلفات شهرداری منطقه یک تبریز بعد از ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه و در نزدیکی این مکان توسط ضارب با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

امانی گفت: فرد ضارب به‌وسیله یک دستگاه پژو بدون پلاک از محل متواری شده است و همکار شهرداری تبریز نیز در حال حاضر در بیمارستان بستری شده و وضعیت مناسبی ندارد.

ضرب و شتم مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری گفت: مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز حینن ماموریت مورد ضرب و شتم قرار گرفته که ضروری است شهرداری به این موضوع رسیدگی کنند.

روح الله دهقان‌نژاد اظهار کرد: مسئول تخلفات شهرداری منطقه یک تبریز بعد از ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه و در نزدیکی این مکان توسط ضارب با چاقو مورد حمله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: ضرب و شتم مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز باید پیگیری شود.

دهقان نژاد افزود: با چندنفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز روز گذشته  به منظور عیادت از این مامور زحمت کش به بیمارستان رفتیم و جویای حالش شدیم که همچنان خوفی از حمله به خانواده خود دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۱