تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام، ورزش شهر را توسعه می‌دهد
تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام، ورزش شهر را توسعه می‌دهد
مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز فعالیت این باشگاه را در راستای عملیاتی کردن و ساختارمند نمودن فعالیت‌های ورزشی است اعلام کرد.

به گزارش قلم پزس، میر معصوم سهرابی امروز در یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در راستای غنی سازی اوقات فراغت، توسعه ورزش همگانی است، اظهار کرد: برای قانونمند کردن فعالیت‌های ورزشی شهرداری، نیاز به مطالعه وضع موجود داشتیم و در این راستا اقداماتی طی ماه‌های گذشته انجام شده است.

وی، قانونمند کردن فعالیت اماکن ورزشی، احصای وضعیت موجود اماکن ورزشی و برآورد هزینه برای احداث، تعمیر و نگهداری، فک پلمپ زورخانه سنتی، مکان‌یابی اماکن ورزشی جدید، تجهیز و افتتاح پروژه‌های جدید، برگزاری جشنواره‌های ورزشی، شناساندن اماکن ورزشی شهرداری به مردم، تداوم مسابقات جام پرچم و جام رمضان و برگزاری اولین جشنواره و ایده‌های خلاقانه شهرداری در پنج محور را مهمترین اقدامات شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز در صد روز اخیر اعلام کرد.

به گفته وی، ۳۵۰ هزار مترمربع فضای سبز ورزشی در تبریز وجود دارد که با حضور شهردار تبریز و در قالب جمعه‌های ورزشی بازدیدهای دوره‌ای از آنها انجام می‌شود.

سهرابی با تاکید بر اینکه برخی پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهر وجود دارد که تکمیل آنها می‌تواند در توسعه ورزش شهر موثر باشد، گفت: ۴۶ مورد مکان جدید با نوع مالکیت و کاربری آن مشخص شده است که می‌تواند در غنی سازی اوقات فراغت مناطق مفید واقع شود.

وی با اشاره به افتتاح چمن مصنوعی کجوار و سالن ورزشی ایثار در ایده‌لو، از آماده‌سازی خانه کشتی در مجموعه الغدیر جهت بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سهرابی اجرای برنامه هایی چون کوهنوردی، دوی صحرانوردی، شنا، همایش کونگ‌فو و المپیاد ورزشی پرچم که در ۱۶ رشته ورزشی و با مشارکت هشت هزار نفر مواجه شده بود را برنامه‌های ورزشی و فرهنگی اجرا شده شهرداری تبریز در بخش افزایش مشارکت مردم عنوان کرد.

وی برگزاری همایش کوهروی مادران، کوهروی دختران، افتتاح خانه کشتی، و خانه ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای، استعدادیابی آکادمی‌های ورزشی، افتتاحیه مسابقات کارکنان شهرداری با ۱۴۰۰ شرکت کننده، اختتامیه جام پرچم، ایستگاه ورزشی جانبازان، بازی های بومی و محلی و کمک به هیئت‌های محلی، برنامه های تقویم ورزشی شهرداری تبریز را در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرد.

انتهای پیام/