تلاش بر این است که بتوانیم خدمت بی منّت به مردم ارائه کنیم
تلاش بر این است که بتوانیم خدمت بی منّت به مردم ارائه کنیم
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: اگر در خدمت به مردم موفق بودیم، خدا و مردم راضی خواهند بود، اگر موفق نبودیم قطعاً رضایتی حاصل نخواهد شد؛ تلاش بر این است که بتوانیم خدمت بی منّت به مردم ارائه کنیم.

به گزارش قلم پرس، موسی خلیل الهی در آیین افتتاح ساختمان‌های بخش یامچی، بخش آبش احمد و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خداآفرین با اشاره به ملاقات خود با ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب دیدارهای مردمی در نه ماهه سال جاری و دیدار بیش از ۴۰ هزار نفر در دیدارهای مردمی با مسئولان قضایی، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، بر لزوم تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و برگزاری دیدارهای مردمی را جزو تکالیف مسئولان قضایی و در راستای اهداف قوه قضاییه در سند تحول قضایی برای دسترسی آسان مردم به مدیران قضایی دانست.

وی گفت: حفظ کرامت مردم از اولویت‌های قوه قضاییه و ایجاد فضای فیزیکی مناسب در این راستا است تا هم کارکنان قضایی بدون دغدغه به کار خود بپردازند و مراجعان نیز احساس آرامش کنند؛ احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش یامچی موجب می‌شود مردم منطقه به جای مراجعه دادگستری شهرستان مرند، به قوه قضاییه در بخش خود دسترسی داشته باشند.

خلیل الهی فلسفه وجودی مسئولان را خدمت به مردم اعلام و تصریح کرد: اگر در خدمت به مردم موفق بودیم، خدا و مردم راضی خواهند بود، اگر موفق نبودیم قطعاً رضایتی حاصل نخواهد شد؛ تلاش بر این است که بتوانیم خدمت بی منّت به مردم ارائه کنیم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از رئیس قوه قضاییه، معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه و مدیر کل بودجه و تخصیص اعتبار قوه قضاییه در تأمین اعتبار طرح‌های عمرانی، از احداث و تکمیل سایر ساختمان‌های دادگستری در حوزه‌های قضایی استان در سال آینده خبر داد.

گفتنی است در ادامه این مراسم ساختمان‌های بخش آبش احمد و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خداآفرین به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام/