تداوم پروژه مرکز دفن با سرعت و جدیت
تداوم پروژه مرکز دفن با سرعت و جدیت

سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ضمن ابراز خرسندی از پروژه مرکز دفن پسماند بر سرعت‌بخشی به این پروژه و جدیت هرچه بیشتر در اجرای مراحل آن تاکید کرد. به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی با حضور در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از فعالیت‌های بخش‌های مختلف این سازمان اعم از واحد ماشین‌آلات، […]



سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ضمن ابراز خرسندی از پروژه مرکز دفن پسماند بر سرعت‌بخشی به این پروژه و جدیت هرچه بیشتر در اجرای مراحل آن تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی با حضور در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از فعالیت‌های بخش‌های مختلف این سازمان اعم از واحد ماشین‌آلات، سایت میانی و مرکز دفن مهندسی و بهداشتی بازدید کرد.
علی حسین نژاد اصغری سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در این بازدید تمامی فعالیت‌های سازمان در بخش‌های مختلف را تشریح کرده و از تدوام فعالیت‌های سازمان در امور مختلف خبر داد.
نژاد اصغری همچنین از انسجام فکری و روحی تمامی کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در راستای پیشبرد اهداف سازمانی خبر داده و افزود: خدمت بی منت هدف اصلی همه کارکنان این سازمان است و امید داریم که خداوند ما را از این توفیق بهره‌مند گرداند.