تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی بابت صعود تیم تراکتور
تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی بابت صعود تیم تراکتور

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی صعود تیم تراکتور را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: صعود غرورآفرین تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در آسیا، بار دیگر غیرت و همت والای جوانان این مرز و بوم برای نیل به قله […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی صعود تیم تراکتور را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

صعود غرورآفرین تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در آسیا، بار دیگر غیرت و همت والای جوانان این مرز و بوم برای نیل به قله های موفقیت را نشان داد. 

 پس از قهرمانی تراکتور در جام حذفی باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ قهرمانان آسیا، این‌بار نیز  ورزشکاران قهرمان ما، خوش درخشیدند و با صعود به مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا، دل مردم ورزش دوست آذربایجان و هواداران میلیونی تراکتور در سراسر کشور را سرشار از  شادی و شعف کردند.

اینجانب با تبریک این پیروزی بزرگ به علاقمندان و هوادارن پرشور و شعور تیم فوتبال تراکتور و مردم شریف آذربایجان و تبریز، از تلاش‌های ارزنده کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند، مدیریت باشگاه و مسئولان پشتیبانی کننده تیم، قدردانی نموده، سربلندی روزافزون جوانان عزیزمان را از درگاه خدای منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷