بعد از یک هفته از سفر انجام شد/ اختصاص ۱٫۳ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی
بعد از یک هفته از سفر انجام شد/ اختصاص ۱٫۳ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از تخصیص ۱٫۳ همت از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: این رقم صرف پروژه هایی خواهد شد که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با تشکر از زحمات مسوولان […]



استاندار آذربایجان شرقی از تخصیص ۱٫۳ همت از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: این رقم صرف پروژه هایی خواهد شد که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با تشکر از زحمات مسوولان اجرایی دستگاه ها در استقبال از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، این سفر را کوتاه، مفید و پرخیر و برکت دانست.

وی افزود: قبل از سفر بنا شده بود عددی متناسب با پروژه های اولویت دار استان که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند بلافاصله بعد از سفر به استان تعلق گیرد که در نهایت مبلغ ۱.۳ همت که بیش از کل بودجه عمرانی یک ساله استان است، برای هزینه در حوزه های آب، راه، فاضلاب، کشاورزی، پروژه های فرهنگی، هنری و آموزش و پرورش تخصیص یافت.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: بررسی هایی را صورت خواهیم داد تا این رقم به نسبت اولویت های موجود در پروژه هایی که در سال جاری به سرعت اجرا می شوند و اتمام پروژه ها برای ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرسودگی پروژه و استفاده بهینه از منابع موثر هستند، صرف شود.

خرم با اشاره به اعتبارات مصوب ۴۰ همتی( ۴۰ هزار میلیارد تومان) سفر ریاست جمهوری به استان از محل های اعتبارات سازمان برنامه و بودجه، سهم وزارتخانه ها، تسهیلات و سهم استان توضیح داد: در واقع از مجموع این چهار منبع یک هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به استان تخصیص یافته که به سرعت باید پروژه ها فعال و این عدد هزینه شود.

وی ادامه داد: مبلغی که از سفر اختصاص یافته صرف پروژه هایی خواهد شد که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مقرر شده دستگاه های نظارتی هر ۱۵ روز یکبار از پیشرفت طرح ها گزارش ارائه دهند و ما نیز از این طرح ها بازدید خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این طرح ها به بهره برداری برسد که لازمه آن اهتمام مسوولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان در پیگیری مستمر پروژه ها و تخصیص اعتبارات مصوب است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶