بردیف: تراکتور هر بازیکنی را که خواستم جذب کرده است/ از هفته پنجم تراکتور با ببینید
بردیف: تراکتور هر بازیکنی را که خواستم جذب کرده است/ از هفته پنجم تراکتور با ببینید

سرمربی تیم تراکتور گفت: تیم ذوب حریف قدری و سرسختی در بازی فرداست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، قربان بردیف در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و سازماندهی خوبی دارند و می دانند چطور حمله کنند و چطور بازی را مدیریت کنند. وی گفت: در ۵ […]



سرمربی تیم تراکتور گفت: تیم ذوب حریف قدری و سرسختی در بازی فرداست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، قربان بردیف در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و سازماندهی خوبی دارند و می دانند چطور حمله کنند و چطور بازی را مدیریت کنند.

وی گفت: در ۵ هفته اول که برنامه ریزی شده بتوانیم شرایط خوبی برای ادامه لیگ پیدا کنیم و ما همچنان داریم کار می کنیم تا بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم و منظورم از این ۵ هفته بود که بازیکنان جدید هم به تیم تراکتور پیوستند، بتوانند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

سرمربی تیم تراکتور گفت: لیگ فوتبال ایران لیگ پرفشاری است و بازیکنان اینجا خیلی دوست دارند برنده شوند و هر تیمی برای خود تاکتیکی دارد.

سرمربی روسی تیم تراکتور افزود: تیمی که دو گل می خورد مسلما در سیستم دفاعی خود مشکل دارد که مربوط به ۳ یا ۴ نفر نبوده و کل تیم در مشکل دارد. سعی می کنیم بازیکنی جذب کنیم که به دردمان بخورد و فقط برای پر کردن لیست بازیکن جذب نخواهیم کرد.

بردیف در مورد تماشاگران گفت: نبود تماشاگر در بازی فردا برای ما تاثیر منفی خواهد داشت و حتما در کیفیت بازی تاثیر خواهد گذاشت و در مورد بازیکن حجت حق وردی باید بگویم نه تنها با ایشان بلکه با چند بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم در روزهای آتی خبر خوبی را به هواداران بدهیم.

وی در مورد بازیکنان تیم تراکتور در بازی اول گفت: از بعضی ها راضی هستم و از بعضی ها زیاد نه و تاکید می کنم که برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم. مورد دیگر که باشگاه تراکتور تا حالا هر بازیکنی را خواستم جذب کرده است و هیچ فشاری از سوی باشگاه نبود که بازیکنی را جذب کنیم و باشگاه تراکتور کاملا با سیاست من حرکت کرده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷