با شهردار تبریز تعارف و شوخی ندارم/ می‌گویند اسوتچی را روی سایلنت گذاشتند
با شهردار تبریز تعارف و شوخی ندارم/ می‌گویند اسوتچی را روی سایلنت گذاشتند

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدحسن اسوتچی امروز در سی و دومین جلسه‌ علنی  با بیان اینکه با شهردار تبریز اصلا تعارف نداریم، وی را کارشناس حوزه شهرسازی و شهرداری می‌دانم،  اظهار داشت: شهردار تبریز اولین نفری هستند که از مجموعه مدیریت شهری شهردار شدند، ولی این باعث نمی‌شود ما تذکرات خود را اعلام نکنیم. […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدحسن اسوتچی امروز در سی و دومین جلسه‌ علنی  با بیان اینکه با شهردار تبریز اصلا تعارف نداریم، وی را کارشناس حوزه شهرسازی و شهرداری می‌دانم،  اظهار داشت: شهردار تبریز اولین نفری هستند که از مجموعه مدیریت شهری شهردار شدند، ولی این باعث نمی‌شود ما تذکرات خود را اعلام نکنیم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شنیده‌ام که می‌گویند اسوتچی را روی سایلنت گذاشتند، ادامه داد: من با کسی شوخی ندارم به ویژه شهردار تبریز که خودشان هم می‌دانند، وی نیز با من شوخی ندارد و امور را پیش می‌برند.

اسوتچی حراست  را ملجأ و پناهگاه برای مظلومین و ضعیفان خواند و گفت: کسی که می‌خواهد گردن کلفتی کند، حراست را نفر اول جلوی خود خواهد دید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ادامه آن از رسانه ملی و استانی بودجه خواستیم که بودجه مصوب سالانه را اعلام کنید، خواستیم  ببینیم که برنامه‌های تبریزیم و… چه نفعی برای مردم و شهر دارد و بودجه آن را هم خواستیم ارجاع دادند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: در بحث دیگر از حراست خواستیم وضعیت پیمانکاران را مشخص کنند که پیمانکار هستند و یا کارفرما؟  یک تحلیلی از این افراد ارائه کنید که ببینیم این خصوصی سازی به نفع ماست و یا نه؟

اسوتچی گفت: این مسائل باعث شده است که پیمانکار برای ما درس نیروی انسانی دهند، خواهشمندم مسائل را امنیتی نکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خواهشمندم به کامنت‌های اینستاگرام توجه کنید که دید مردم نسبت به ما چگونه است، در این دوران و فضای مجازی مگر می‌شود چیزی را پنهان کرد یا نه؟

اسوتچی افزود: بیایید این موضوع را مشخص کنیم که شورای شهر نظرش این است تا ساماندهی نیروی انسانی موجود و فعلی نیروی جدیدی وارد نشود.

انتهای پیام/