با دستور آلکنو تمرینات ملی پوشان سخت‌تر شد + عکس
با دستور آلکنو تمرینات ملی پوشان سخت‌تر شد + عکس

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در لیگ ملت ها در ایتالیا و المپیک آماده می کند روز گذشته (دوشنبه) سومین روز تمرین خود را پشت سر گذاشت. با توجه به تصمیم آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال قرار شد با افزایش سطح آمادگی بازیکنان، تمرینات در ادروی تیم ملی سخت‌تر و پیشرفته‌تر […]

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در لیگ ملت ها در ایتالیا و المپیک آماده می کند روز گذشته (دوشنبه) سومین روز تمرین خود را پشت سر گذاشت. با توجه به تصمیم آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال قرار شد با افزایش سطح آمادگی بازیکنان، تمرینات در ادروی تیم ملی سخت‌تر و پیشرفته‌تر شود. 

به گفته محمد رضا تندروان، کمک مربی تیم ملی والیبال در سه روز نخست اردو، بیش‌تر تمرکز بازیکنان و کادر فنی بر روی مسائل پزشکی و پیاده کردن پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در اردوی ملی‌پوشان بود اما با راحت شدن خیال ملی پوشان از کرونا حالا خبر رسیده که تمرینات کمی سخت تر شده است.

به نظر می رسد که شرایط بدنی بازیکنان در حالت مطلوب قرار دارد چرا که کمک مربی تیم ملی والیبال از شرایط جسمی بازیکنان احساس رضایت کرده است.

ملی پوشان امروز استراحت می کنند و از فردا تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

در سه روز نخست اردو بازیکنان تمرینات آمادگی جسمانی و تمرینات خاص آشنایی با توپ را انجام دادند و قرار است از چهارشنبه تمرینات کمی فشرده تر  وسخت تر شود.

انتهای پیام