با تیمی بازی کردیم که علاقه‌ای برای ارایه فوتبال نداشت
با تیمی بازی کردیم که علاقه‌ای برای ارایه فوتبال نداشت
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر اینکه این نتایج را جبران می‌کنیم، گفت: بازی به طور کامل یک طرفه بود‌.

به گزارش قلم پرس، مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد بازی با شاهین شهرداری بوشهر، اظهار کرد: با تیمی بازی کردیم که علاقه‌ای برای ارایه فوتبال نداشت، بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. این تیم هفته‌هاست برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کند و ما نیز مدت‌هاست در لیگ بازی نکرده بودیم و شاهد بازی یک طرفه بودیم. در چنین بازی‌هایی با یک گل، مقاومت حریف از بین می‌رود، خلاصه‌ی بازی را تماشا کردم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و مقاومت رقیب از بین نرفت.

وی ادامه داد: برای پیروزی تلاش کردیم اما موفق نشدیم که خیلی ناراحت هستم. اکنون دو بازی کمتر از برخی رقبا انجام دادیم، در کل به خاطر از دست دادن دو امتیاز ناراحتم. در فکر این بازی نمی‌مانیم، اشتباهاتی داشتیم که شباید جبران کنیم.

دنیزلی مطرح کرد: امکان دارد در لیگ ایران هر تیمی هر نتیجه‌ای کسب کند، نتایج اخیر را طی هفته‌های آتی جبران می‌کنیم. اینکه دو بازی ما لغو شده علیه ماست ولی فکرمان را در این موضوعات نگه نمی‌داریم و به فکر بازی با ماشین سازی هستیم.

وی توضیح داد: شاهین تیم قعر جدولی هست که طی هفته‌های اخیر به خوبی دفاع می‌کند؛ اما ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم. جبران نتایج و آشتی دادن هواداران با تیم وظیفه ما هست. سه الی چهار امتیاز کمتر از برنامه‌ام کسب کرده‌ایم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: قبول دارم که تراکتور یک تیم معمولی نیست و برای همین به دنبال قهرمانی هستیم. طی ۱۱ بازی گذشته تنها در دو بازی نتیجه‌ی مورد نظرم را کسب نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: ممکن نیست بازیکنان تمام خواسته‌های من را اجرا کنند؛ گل نزدن‌ها، مقاومت رقیب را زیاد می‌کند.در طول بازی روش‌های زیادی برای گلزنی انتخاب کردیم اما نتیجه مورد انتظار من نشد. برخی بازیکنانم اشتباهاتی داشتند و برخی دیگر زیاد تلاش کردند. شاید بعد از این با فشار کمتری نسبت به امروز، رقبایمان را شکست دهیم.