باسمنج اتاق مهمان ما است!/ تبریز هیچ راه توسعه‌ای به غیر از باسمنج ندارد
باسمنج اتاق مهمان ما است!/ تبریز هیچ راه توسعه‌ای به غیر از باسمنج ندارد

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی یکشنبه در سی‌وهفتمین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: بخش شدن باسمنج موضوعی است که از ابتدای شروع فعالیت دوره ششم شورا مطرح شده و گاها مصاحبه‌هایی در این خصوص از سوی برخی افراد شنیده می‌شود که باعث تعجب است. وی در ادامه ی سخنان […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی یکشنبه در سی‌وهفتمین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: بخش شدن باسمنج موضوعی است که از ابتدای شروع فعالیت دوره ششم شورا مطرح شده و گاها مصاحبه‌هایی در این خصوص از سوی برخی افراد شنیده می‌شود که باعث تعجب است.

وی در ادامه ی سخنان خود ابراز کرد: اگر در گذشته نگاه مناسبی به باسمنج می‌شد شاید اکنون بسیاری از مشکلات را شاهد نمی‌شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود بیان کرد: باسمنج اتاق مهمان ما است و با تبریز فاصله چندانی ندارد.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اینکه گفته می‌شود تصمیمات قوا را نباید زیرسئوال برد، درست نیست. این اعتراض نص صریح قانون بوده و همه می‌توانند نسبت به تصمیمات نقد داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بخش شدن باسمنج با اسناد بالادستی سنخیت نداشته و حریم قانونی تبریز را از بین می‌برد و هم به نفع تبریز و باسمنج نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی از سخنان خود  مطرح کرد: اگر نظرشان این است که باسمنج بخش مستقل است چرا ساختمان بخشداری را توسط شورای شهر اجاره کرده‌اند؟، اگر بحث تمرکز زدایی است در این چند ماهه چه عایدی برای مردم آنجا داشته است؟

برگی در بخشی نیز عنوان کرد: شهرداری تبریز سال‌هاست که در باسمنج سرمایه‌گذاری کرده است و تبریز هیچ راه توسعه‌ای به غیر از باسمنج ندارد.

وی در بخشی از سخنان خود نیز گفت: درخواست ما از استاندار این است تا در این خصوص اقداماتی ترتیب دهند.

انتهای پیام/