بازدید رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از محلات شهرداری منطقه ۴
بازدید رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از محلات شهرداری منطقه ۴

رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز به همراه سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و شهردار منطقه ۴ از برخی محلات منطقه بازدید کرد. به گزارش قلم پرس، پرویز هادی به همراه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری، مسعود علیلو شهردار منطقه ۴، محمد علیپور معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و […]



رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز به همراه سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و شهردار منطقه ۴ از برخی محلات منطقه بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، پرویز هادی به همراه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری، مسعود علیلو شهردار منطقه ۴، محمد علیپور معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و جمعی از معاونان و مدیران منطقه از برخی محلات و اماکن ورزشی سطح منطقه ۴ بازدید کردند.
عضو شورای اسلامی شهر در ابتدا از کوی شهید مهرپور بازدید کرد که مقرر شد نسبت به ساماندهی معابر و اصلاح آسفالت اقدام لازم صورت پذیرد.
بن بست اتحاد دومین محل در حوزه شهرداری منطقه ۴ بود که پرویز هادی از آن بازدید داشت و بر ساماندهی آسفالت محل و تسهیل در ارائه خدمات شهرسازی تاکید شد.
پوشش کانال اطلس و توسعه فضاهای سبز محدوده میدان اطلس از جمله مطالبات اهالی محل بود که مقرر شد اقداماتی در این راستا اتخاذ شود.
آخرین بازدید رییس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از سالن تیراندازی شهرداری تبریز واقع در اتوبان پاسداران بود که مقرر شد معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نسبت به رفع نواقص اقدام کند.